علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
تا زمانی که کشور برای یه قشر خاصی سهمیه بندی شده و رانت شرعی درست کرده تبعیض ادامه خواهد داشت
سهمیه استخدام سهمیه کنکور تخفیف 50 درصدی بهای قبوض اب و برق و شهردازی و مالیات. و صدها مزایای دیگر برای خانواده های......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
این احساس سال ها است که مردم دارند
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
این رو خبرش رو برای ما نزنید، گزارشش رو برسونید به تک تک اون بالایی ها.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
آفرین!
واقعا، یادداشت مفیدی بود. خواننده خیلی چیزهای خوب یاد میگیره.
احسنت به تابناک و نویسنده این یادداشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
احساس تبعیض نیست عین تبعیض است
چرا که احساس تبعیض می تواند باشد اما تبعیض نباشد
درحالی‌که شما به هر کجا که نگاه میکنی چه رسما وچه غیر رسمی با تبعیض مواجه هستید به نوعی تبعیض ساختاری شده است حال چه کسی از تبعیض سود می برد بماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
انچه امروز بر این سرزمین می رود پیامد رانت وفساد وسهمیه و... است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
از هر 4 نفر 3 نفر!!!؟ یعنی 75 درصد
یعنی همون یه نفر داره به سه نفر زور میگه و از امکانات بقیه استفاده میکنه
جالبه
اما به نظزم دصدش بیشتره از هر 100 نفر 99 نفر این احساس تبعیض و بی عدالتی رو دارند یعنی 99 درصد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
اون یک نفر هم که احساس نمی‌کنند بچه های مسولان هستند که همه چیز امریه سربازی و استخدام و حقوق نجومی و خانه سازمانی و ... دارند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
به علت تبعیض از ایران مهاجرت کردم
تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
بی عدالتی جدا از موارد مطرح شده فوق در ترفیع سیستم اداری هم نمود بیشتری دارد و عبارت شایسته سالاری توهین به افکار عمومی است بی کفایت نرین افراد جایگاه مرتفع تری دارن.و فساد اقتصادی نیز متاثر از حضور این افراد دون پایه در موقعیت های مختلف می باشد.