ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
اینها که بدی وطن و سربلندی کشورشون را نمیتونند ببینند
همون بی وطن هایی هستند که با کشته شدن ۱۶۸ کودک بی گناه شادی کردند

تا ابد ننگ برشما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
بنازم به این شیر ژیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
اونها که میگفتند نباید بریم جام جهانی همونهایی هستند که گوششون به واق واق کارشناسهای عنترنشناله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
فوتبال مگر 11 نفره نیست؟ ایران چطور 15 نفر رو توی محوطه جریمه جمع کرده بود که گل نخوره ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
وجود جهانبخش یعنی استهزا به جام جهانی.
این بنده خدا در حد لیگ روستاها هم نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
بهتون افتخار کردیم. دمتون گرم.
محمد‌فقیه‌نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
بیرانوند عالی بود امیدوار شدم انشالله صعود کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
ما شاء الله ایران. اقلیت مزدور و وطن فروش ، بدجوری ناامید شد.