ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
اتفاقا بهترین پیشنهاد همین است جذب نقدینگی توسط بانکها با افزایش سود سپرده ها و سرمایه گذاری در بخش های مختلف و جاری و جلوگیری از راکد شدن نقدینگی بدلیل خرید ارز و طلا و ... نگهداری آن در خانه ها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
همین الانش هم پولا تو صندوق هایی هستش که ۳۹ درصد بهره میده چرا بذاری بانک ۲۶ درصد بگیری که اونم تا هک میشه سود سپرده رو نمیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
منفی در منفی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
لازم نیست افزایش بدین تورم بیشتر میشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
تولید میخوابه سرمایه گذار دیگه پولش میزاره بانک بی دردسر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
افزایش نرخ بهره شناخته شده ترین و مرسوم ترین ابزار کاهش تورمه. ترم یک اقتصاد، مبانی علم اقتصاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
متاسفانه بیشتر نظرات بدون کمترین اطلاعی از اقتصاد و فقط دنبال تخریب دولت داده شده اند.