اگه واقعا ترامپ میخواد با ایران آشتی کنه تنها راهش نابودی نتانیاهو است پیشنهادم به ترامپ نابودی نتانیاهو فضول هست یه بمبها ایران بزنه به دوبی کل عربستان فتح کنه بلاخره از آب گل آلود الان ماهی نگیره کی بگیره ایران الان بهترین فرصت واسه فتح عربستان وکشور گشایی
آریوش
|
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
0
1
پاسخ
لعنت به ترامپ و قوم کثیف یهودی،
ناشناس
|
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
0
1
پاسخ
ترامپ کثافت دیگه دستت برا همه رو شده
دنیا از دست شما وحشیها آسایش نداره
ترامپ باید دست از دورویی. بردارد و به جای تقابل با ایران به تعامل رو اورد تحریم ها را بر دارد و محاصره را لغو کند اسراییل را رها کند و رابطه با ایران بر قرار کند و فکرش را به طرف چین ببرد الان هم برای چین دیر شده وگرنه ایران آسیب میبیند ولی شکست محال است بخوره وامریکا اعتبارش از بین میره سودش هم چین و روسیه میبرند
لبیک
|
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
0
1
پاسخ
واقعا که ترامپ یک سگ زرد و خیلی هم بیشعور است
مردکه دیوانه از کدام توافق صحبت میکنید
ننگت باد
ناشناس
|
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
0
1
پاسخ
بدبخت ن مردم آمریکا که همچین رئیس جمهور احمق ی دارن نمیدونم شاید لیاقت شون همینه.... حزب الله لبنان پاره تن ماست. اگه لبنان تنها بزاریم بعد از آنها نوبت ماست
یاحسین
|
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
0
1
پاسخ
هیچ اعتمادی به آمریکانداریم،توافق روی کاغذ معنی نداره،فقط عملی و است آزمایی،اول پولهای بلوکه شده پایان محاصره دریایی وجنگ در تمام جبهه ها،حتی لبنان پایان یابد،رژیم منحوس صهیونیست،به مرزهای خودازلبنان عقب نشینی کند.به تدریج خروج آمریکا ازمنطقه،سپس دریک دوره،یک یا دوماهه بحث میکنیم.هرچندکه بازهم اعتمادی نداریم.
سارا
|
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
0
2
پاسخ
سال هاست که زندگی میلیون ها ایرانی بازیچه دست شیطان بزرگ امریکا شده است،زمانی که پاکستان بمب اتم می ساخت ،دولت مردان ما بامذاکرات برجام آینده ماروتباه کردند ،ماروبه نقطه ای رساندند که هیچ ایرانی مذاکره فریبکارانه امریکارانمی خواهد