امام علی میفرنماید : شر را چیزی دفع نمیکند جز شر ___ جمهوری اسلامی ایران امشب به وظیفه انسانی واخلاقی و دینی خود عمل کرد __ و باعث خوشنودی خداوند و خانواده های شداء و مظلومین فلسطین و لبنان و ایران و مومنین شد....ینصر الله من ینصره
سید مرتضی حسینی ندوشن
|
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
2
5
پاسخ
بسه بخدا جنگ
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
مگر ما جنگ افروزی کردیم که هی ناله می کنی که پاسخ جنایتکاران را ندهیم؟
علی
|
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
2
7
پاسخ
تاکی جنگ من بجه بودم جنگ در ایران دیدم تا الان شده پنجاه سالم دوباره جنگ این جنگ اقتصاد تحریم شده مارا را فلج تر می کند تموم مردم ناراحتی اعصاب گرفتن ای کاش میشد الان تصویر یخچال خالی منو وامثال منو می دید بعد اینقد بر طبل جنگ مزدید
ناشناس
|
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
1
2
پاسخ
چرا باید بگه امشب میزنیم اونا میگن که این نماینده میگه. واقعاکه فکری به حال این دهن لغها باید کرد
ناشناس
|
|
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
1
0
پاسخ
درود،برشرفتان،
مهدی مرادی فرادنبه
|
|
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
1
0
پاسخ
سلام درود بر شهیدان نصرمن الله وفتح غریب ❤️
شلمچه
|
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
2
0
پاسخ
تنها راه بمب اتمی اماده برای نابودی غده سرطانی اسقاطی .دشمن زیر ساخت ها میزند کار امروز رابه فردا انداختن درست نیست