به کسانیکه زحمت پاکسازی جاده رو کشیدن خسته نباشید میگم اما ایکاش توضیح میدادین که این شیشه ها چرا ریخته شدن کف جاده؟ ایا قبلش تصادفی رخ داده ؟ اگر تصادفی رخ داده و خودروها جابجا شدن پس پلیس هم دستش درد نکنه شیشه خردهارو تمیز کرده اما اگر پلیس قاچاقچی شیشه رو تعقیب کرده و قاچاقچی کیسه شیشه رو کف جاده پخش کرده تا وقتی دستگیر شد موادی دست پلیس نیوفته؟ باز اونم دستمریزاد داره باید بگم خسته نباشید
محمد
|
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
2
پاسخ
افرین به این افسر هنور انسانهای بزرگ هستن مرحبا از دور من شما را میبوسم
ناشناس
|
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
0
پاسخ
قدر شونم نمیدونن
M محمد
|
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
1
پاسخ
احسنت خدا قوت
ناشناس
|
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
2
پاسخ
خداخیرشون بده وجدان کاری وجهادی کارکردن یعنی همین دیگه یعنی بدون وقفه خدمت به ایران وایرانی همین جورکارهاست که ایرانیان رادر کل دنیاشاخص وبدون همتاکرده است 🙏🫡🌷🌹🌺❤️🤍💚🥰
اروین
|
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
0
پاسخ
خودم اونجا بودم بعد ۲ ساعت اومدن ماشین ها از خاکی میرفتن بخاطر شیشه ها