پس بایستی به اندازه داراییهای ما و خساراتی که به ما زدن باید بزنیمشون تا یر به یر بشه. تا الان جنگ این شکلی ندیده بودیم. جنگ فقط باعث طلح خواهد شد نه مذاکره این شکلی.
وقتی محاصره دریایی انجام شد ایران باید جواب سخت میداد
نمیدونم چرا ناوشکن اونها رو غرق نمیکنیم؟
ناشناس
|
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
1
0
پاسخ
آقای ناصر فرمودید از ثابتی و رسایی سوال کنید نظرشان چیه ؟ خودت نظرت چیه راهکاری خوب بده قطعا آنها اگر راهکارت عالی باشه پیگیری خواهند کرد
ناشناس
|
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
1
1
پاسخ
بدهکار را به حال خودش بزاری ، طلبکار میشه ، پولی که سالیان زیادی به بهانه بلوکه در اختیار آمریکاست ، عمرا بدن ، چونکه مزه داده براشون این پول یا مفت . ببم جان ، با بهانه های متفاوت براش چاله کندن
اکبر
|
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
2
0
پاسخ
در صورت استفاده از دارایی های ایران بنغع کشور های عربی ایران میتواند با ورود نیروهایش به این کشورها دارایی های آنها مانند طلا و دلار که دربانکهایشان نگهداری میکنند مصادره و به داخل کشور وارد کند
ناشناس
|
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
2
0
پاسخ
هر کشوری که یک ریال از این پول را قبول کرد با خاک یکسان کنید
یحیی
|
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
2
0
پاسخ
خالی بندیه. کشورهای عربی الان خرخرهشون تو دست ماست. امارات و قطر و کویت و بحرین صادراتشون از تنگه صفره و عربستان 7 میلیون بشکه از دریای سرخ و باب المندب صادرات داره. عربها اولا به پول ما نیاز ندارند و این پیشنهاد را قبول نمی کنند ضمن اینکه اگر آمریکا بگذاره الان حاضرند 10 برابر پولهای بلوکه شده ما را نقداً بدهند تا از این وضعیت نجات پیدا کنند!!