ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
تو تاریخ حقارتی بالاتر از این سراغ نداریم
من حای این بازیکنان بودم خودم شخصا انصراف میدادم
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
اون بنده خدا هوشیار که زیر همه کامنت ها جواب میده باید بهش گفت تو مردی باسواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
برید درخاک خود آمریکا در زمین فوتبال بازی کنید همین که سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه‌های آمریکا طنین انداز شود اثرش از هزار موشک بر تجهیزات استکبار جهانی بیشتر است .برید بازی کنید وبا افتخار صعود خود را قسم به خون رهبر شهید و همه شهدا .خصوصا طفل های معصوم میناب قطعی کنید . یک ایران یک کاروان میناب 168 .لطفا با انصراف خودزنی نکنید .
عجب
|
United States of America
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بازیکنان به راحتی می توانند کاری کنند که انها ویزا ندهند و انصراف هم لازم نیست. اگر بازیکنان حاضر به جواب دادن به هیچ سوالی نشوند افسره ویزا نمی ده و یا مثلا انگشت نگاری بخواهند بکنند و اینها مخالفت کنند کافی است که ویزا ندهند.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
تاج داره با ندانم کاری و خودخواهی خودش بخاطر اینکه امریکا راهش نمیده جلوی یک قهرمانی مسجل رو از ایران میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
اصلا" مگه تصمیم گیری برای انصراف در این موقعیت اضطراری دست تاجه؟ باید مقامات بالای کشور با محاسبه همه جوانب امر تصمیم بگیرن، تاج کاره ای نیست میخواد خودشو از دسته نندازه....