اولی عالی بود تفکرش عالیه دمش گرم .. دومی فاجعه اس یعنی فقط امیدوارم مسئول نباشه.. امریکا می خواد ایران و ایرانی نباشه . می خواد ایران رو ببلعه ... اینجا غزه ام بشه بهتره از امتیاز دادن به این وحشی های تروریسته بله داریم با آدمخوارها می جنگیم ولی خداهم باماس
قلمراد
|
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
7
31
پاسخ
دوباره سر وکله این آدم پیدا شد. راستی در جریان جنگ کجا بودی و ساکت؟!
بی نام
|
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
10
28
پاسخ
از این جناب نماینده باید سوال کرد این روزها منزل کارگران بیکار شده و بی خانمان شده یا داغدار شده تشریف برده اند که قرار نیست سر ماه حقوق بگیرند دست شون غیر از درگاه خدا به هیج جا بند نیست زندگی کریه ترین و سیاه ترین چهره را بهشون نشان داده اصلا واقعا دنبال چی هستید
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بعضی ها دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند
ناشناس
|
|
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
5
19
پاسخ
جماعتی که موقع جنگ ساکتند و بعد اتمامش با حرف ملت ازار میدهند
ناشناس
|
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
18
21
پاسخ
برخلاف همیشه که ثابتی پرت و پلا میگه این بار درست میگه
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
خب چون ماشاله خیییلی با تجربه است و جنگ دیده هست و بسیار باسواد و بسیار نخبه و بسیار علامه هستند ایشون. واقعا بعضی ها با چند رای (اونم لیستی) انتخاب میشوند فکر میکنند خیلی عالمن در هر زمینه ای (مرتبط و غیر مرتبط) اظهار فضل می کنند
مهدی
|
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
10
8
پاسخ
واقعاً ایشان به امضای ترامپ باور دارند ، به کنترل سگ هار صهیونیستی اطمینان دارند ، مطمئنا اسرائیل دیگر حمله نخواهد کرد و امنیت تنگه هرمز را به ایران واگذار می کنند ، واقعاً کشور ایران لنگ ۱۲ م است ؟؟ اگر اینطور است پس آقا برو در جنگل دور تا دور کفتار وحشی پرچم سفید ببر بالا ! اندکی تامل و تفکر عاقبت اندیشی بد نیست ؟ نه حرف اول صحیح است نه حرف دوم ! در جنگل قدرت حرف اول و آخر را میزند
ناشناس
|
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
5
18
پاسخ
ایشان از کی تا حالا کارشناس شدند،
ناشناس
|
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
11
7
پاسخ
اگر حمله نكردن چي؟ اين فيلمو يادمون نره!!!
ناشناس
|
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
8
27
پاسخ
این جناب ثابتی یک روز می گوید که دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما دست برتر را داریم الانمی گوید که پس از جام حهانی دشمن ایران را تبدیل به غزه می کند . بعد می گوید که اگر بخواهیمجلو حمله را بگیریمو ایران تبدیل به غزه دومنشود باید ما حمله پیشدستانه بکنیم . خوب در ماحرای غزه هم این حماس بود که حمله پیشدستانه کرد .
ناشناس
|
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
11
22
پاسخ
آیا گوهرپراکنی ثابتی،مصداق تشویش اذهان عمومی نمیباشد؟آگر بعد جام جهانی،جنگ نشد چی؟به خدا دو فرزند من تا اسم جنگ میاد از ترس میلرزند