هیچکدوم کاری انجام نمیدهند... زمان یرای اینکار خیلی داشتیم.. اگر بنا بود بشه تا خالا شده بود...ژاپن پس از جنگ جهانی ۵۰ سال طول کشید تا.ژاپن شد. ما ۳ سال زمان داریم تا مثل این کشور شویم...ایا خواهیم شد؟؟ مطمئنآ خیر
ناشناس
|
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
0
پاسخ
تا فساد هست هیچ راهکاری انجام پزیرنیست
کارشناس
|
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
0
پاسخ
باسلام واحترام
خود نمایندگان مجلس در شهرستانهای حوزه انتخابی خودشان چندین سال هست با با توافقات پشت پرده پول پاشی می کنند خودشان برای دوباره رای آوردن پروژه تعریف می کنند این یعنی بی قانونی پس حرف نمایندگان به دل نمی نشیند وضمنا حقوق در دستگاههای مختلف تا بیش از صد درصد اختلاف این یعنی بی قانونی 0000
کرمانی
|
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
1
0
پاسخ
خداراشکر که این دولت وفاق گرانی خانمانسوز و ویرانگر را به ملت هدیه داد ه اند هر روز و هر ساعت بدتر میشه دولتمردان چطور مدیریت میکنید؟؟؟، جنگ را بهانه نکنید مشکل اقتصادی از قبل جنگ بود
ناشناس
|
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
0
پاسخ
بابا این همه نماینده اعضای دولت رئیس جمهور خدایا ازهمفکری اکنا یعنی مشکلات اقتصادی حا نمیشه
علی
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
0
1
پاسخ
آقا ترو قرآن شما کاری نکنید انگار همه کار کردین.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
0
0
پاسخ
ولله این مجلس دوره های زیادی است که برای مردم و کشور هیچ مزیت اوری نداشته است .
شاهین
|
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
0
0
پاسخ
مجلس هر راه کاری که به نفع خودش باشه میده
جلالی
|
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
0
0
پاسخ
سلام، نمایندگان مجلس اصل موضوع را رها کرده اند وبه دنبال فروعات هستند،،، سعی دولت مبتنی بر ایجاد بحران اقتصادی در کشور است، چرا مجلس با این پدیده شوم دولت هیچ گونه عملی ندارد؟؟ ایا درامدهای دولت و هزینه های جاری ،بر اساس مصوبات مجلس در طرح بودجه دولت است؟؟؟ چرا در باب انحرافات بودجه ای دولت که بطور عمد صورت میگیرد ،مجلس سکوت اختیار نموده؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
0
0
پاسخ
راهکار؟؟؟
راهکار اقایون سالهاست باقدرت درحال اجراست.رهاسازی قیمت ها.صاحب خونه هر قدر دلش بخواد نرخ میزاره و دولت به مستاجر وام میده که برو جیب صاحب خونه رو پر کن.
محصولات گرون میشن بعد دولت یارانه میده و وام میده که برو اون محصول گرون رو بخر.گویا قرار نیست توان خرید مردم بالابره بلکه قراره جیب سرمایه دار امن بمونه.