جنگ سرد وقتی بر ما تحمیل می شود که دشمن نتواند با جنگ نظامی پیروز شود پس فشار اقتصادی و سیاسی را بیشتر میکند تا از درون اختلاف و نارضایتی ایجاد کند مثل کاری که در شوروی کرد و به سقوطش انجامید. الان این راهکارایی که مجلس ارایه داده در ایران اسلامی قابل اجرا هستند و میتواند اجرایی شود .
جلال
|
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
1
1
پاسخ
وقتی ارادهای برای اصلاح امور در دولت مشاهده نمی شود بلکه برعکس با سرعت به سمت نابودی اقتصادی حرکت می کنند
چارهای نیست باید به هر دری زد شاید فرجی حاصل شود انشاءالله
بی نام
|
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
1
4
پاسخ
شعار درمانی و دبگر هیچ شما بعد از چندین سال یه واردات خودرو را ازاد نمیکنید بعد دقیقا چی میکید مردم از این بیانیه ها زیاد دیدند چیزی که اظهر من الشمس هست اقتصاد در دست دلال و سیاست مدار و نناینده مجلس دنبال باند و جناح و مردم هم هر روز گرفتار تر خاهشا نمک به زخم مردم نزنید شما هیچ کاری نخاهید کرد تمام
ناشناس
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
1
پاسخ
قانون مبارزه با فساد ( از کجا آوردی ؟ ) رو در مورد همه مدیران کشور بخصوص حوزه اقتصادی اجرا کنید ببینید کشور چقدر رو به جلو خواهد رفت
حسنی
|
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
3
پاسخ
این خودرو سازیهای بی بخار را تعطیل کنید.آخه چطور ممکنه خودرویی در چین 16 هزار دلار قیمت داره ولی خودرو ساز ما 15 هزار دلار ارز ترجیحی میگیره و تازه قطعات را CKD وارد میکنه و ایرانیزه شدش را 22 هزار دلار میفروشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
3
پاسخ
فقط یک کلمه
باشه
فقط یک سوال
این مجلس کی تموم میشه؟
ناشناس
|
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
1
1
پاسخ
نمایندگان تازه از خواب زمستونی بیدارشدن و تورم بالای ۷۰ درصدی رو بیخیال شدن
ناشناس
|
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
0
پاسخ
مجلس ابتدا خودش آغاز به کار کنه بعد بخواد اعلامیه بده
ناشناس
|
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
1
0
پاسخ
بهترین و موثر ترین کارها یک : الکترونیکی کردن خدمات دولتی و کشوری و بانکی (جهت جلوگیری کردن از فساد وتبانی ) و دوم : جمع کردن کلیه بانکهای دولتی (جهت جلوگیری از اختلاس ) و سوم تجاری سازی تولید و بورس را پیشنهاد می دم
ناشناس
|
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
1
پاسخ
نا دست مفسدین و مافیا و انحصار طلبان و رانتخواران که سالها عین زالو خون مردم رو میمکن یطع نشه هیچچیز درست نمیشه