ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
دم بچه های حنظله گرم. ایولله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
بهترین عیدی به مردم ایران بود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
عالیه واس شروع خوب جواب خون، خون است
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
مگه هکر بمب می گذارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
اسم نداشته این آدم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
این مقام اسم و مشخصات نداره؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
خداعذابش رازیاد کندتوجهنم خداراشکرکه بدرک واصل شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
ترور کار تروریستهایی مثل سنتکام و یا موساد هست.
اینجا از کلمه ای مانند اعدام بهتر است استفاده شود.
حمید..
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
سزای کسی که به ایران عزیز حمله کرده همینه بقیشون هم انشاالله به درک واصل میشن