حسن صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
مدیریت ضعیف بی احترامی به مشتری یقینا در آینده یکی از پایین‌ترین درجه بانک‌های خصوصی ایران خواهد شد من که سپرده داشتم بستم رفتم بانک دیگه حساب باز کردم
حبیب اللهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
واقعا برای تابناک متاسفم که با این مطالب شعور مخاطبش را زیر سوال برده بدون دلیل و مدرک همچین چرندیاتی گفته ، با ی بررسی اجمالی متوجه افزایش چشمگیر منابع بانک ، سودآوری و نسبت ‌کفایت سرمایه که یکی از مهمترین شاخص های سنجش بانکها هستید می شوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
این همه تو هر نقطه از مملکت میخورن و میبرن کسی نیست به حسابشون رسیدگی کنه حالا این بانک چون همه حساب کتابش واضح و مبرهنه و با سربلندی قد علم میکنه و حقوق کارکنان زحمت کش خود رو به موقع پرداخت میکنه شده دست مایه عذاب اونایی که چشم دیدنش رو ندارن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
غیر از سه بانک ملت تجارت و صادرات بقیه اوضاع درستی ندارند
این سه تا بانک هم برخورد خوبی با مشتری ندارند فقط اوضاع مالی خوبی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
اتفاقا بانک اقتصاد نوین جزو بانکهایی است که بیشترین تسهیلات رو به واحدهای تولیدی پرداخت کرده و مثل بانکهای دیگه با پول مردم املاک نخریده و مال نساخته.کاش نظر مشتریهای این بانک رو هم در تحلیلتون لحاظ میکردین.آدرس غلط به مردم ندهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
با توجه به اينكه بانك اقتصاد نوين اولين بانك خصوصي است و تاکنون به عنوان بانک ناتراز معرفی نشده و درحال حاضر دارای کفایت سرمایه دورقمی است نشان از عملکرد خوب مدیران در تجهیز و تخصیص منابع دارد بدیهی است هزینه های بانک نیز دارای رشد باشد
عاشق بانک اقتصاد نوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
عملکرد و خوش نامی چیزی نیست که یک شبه به دست بیاد
صداقت و‌خوش رفتاری کارکنان اقتصاد نوین زبان زد خاص و عامه
ولی متاسفانه بعضی ها حسادتشونو نمیپذیرن و دست به سم پاشی های بی اثر میرنن
امیدوارم خدا به شماها هم عزت نفس بده
با جوون و دل برای بانکمون تلاش میکنیم که هم خودمون نفع ببریم هم سهامدار
هی رفیق تو هم بهتره به جای سم پاشی به دنبال خلق معنا برای خودت باشی
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
به نظر من این مدل مقایسه (صرفا بررسی افزایش هزینه) بدون در نظر گرفتن سایر آیتم های صورت های مالی به واقع به تنهایی درست نیست. خیلی از افزایش هزینه ها منجر به افزایش درآمد و افزایش ارزش صاحبان سهام شده است. ضمن اینکه با این اوضاع تورمی این افزایش معقول است.

در خصوص مدیران بازنشسته هم چنانچه یک مدیر عملکرد بسیار خوبی داشته باشد فرقی ندارد که جوان باشد یا بازنشسته. و بر اساس بررسی صورت های مالی بانک اقتصادنوین نشان از عملکرد درخشان مدیران خوب آن بانک می باشد.
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
تا کی باید مطالب مغرضانه و فاقد پشتوانه تو سایت تابناک منتشر بشه؟,مردم را چی فرض،میکنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
با سلام واقعا معلوم نیست چی پشت این خبر هست؟شما برید کدال چک بکنید. میزان سود آوری و نسبت کفایت سرمایه ،ترکیب جوان این بانک و تسهیلاتی که به بخش تولیدی و بهزیستی و تسهیلات تکلیفی پرداخت شده را ببینید ،متوجه میشید که این خبر واقعا یک طرفه و دارای سو نیت و بدور از بررسی تحلیل و کارشناسی می باشد. متاسفم برای این خبرگزاری
نظرات بیشتر