مشتری بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
سلام بنده در این بانک حساب دارم
دلسوزترین و باسوادترین پرسنل ها خدایی تو این بانک هستند.واینقدر خوب توضیح می دهند که من اصلا هیچ بانکی رو به پایه این بانک نمی دونم
نمی خوام رای هیچ بانکی رو بزنم و بگم فلان بانک بده ولی چون رییسان و کارمندان پشت باجه در چندین شعب رو مودب و باهوش دیدم که هیچ وقت این بانک رو بانک ضعیفی نمی دونم و مطمئنا باسودترین بانک نسبت به بانک های دیگه باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
مگه شما برای خونه هاتون ، بازسازی و تغییر دکوراسیون ندارید ؟ آخه ساخت ۲۰ سال پیش معلوم ه ک نیاز به بازسازی داره ، این چه انتقادی است ک دارید . اینکه ب نگاه مشتری اش احترام میذاره و محیط را در خور جایگاه مشتری تغییر میده جای تقدیر داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
جالبه اینم بدونید من سالهاست در بانک اقتصاد نوین حساب دارم و به جرات بگم که از نظر رفتار کارکنانش مثل خودش که اولین بانک خصوصی ایران هست واقعه اولین بانک ایران هستش. لطفا اینم بگید.
امیر آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
حق با شماست
آمار اقتصاد نوین به شدت نگران کننده است
به امید اعتلای ایران
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
بانکی بدون حاشیه و مطمعا با کفایت سرمایه بالا،یکی از شاخص ترین بانکها میباشد،هدف از تخریب چیست؟؟؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
با سلام
اینکه بانکی ک کاملا بهداشت اعتباری داره و کاملا سودده هستش مشکل شماس؟
اینهمه بانک با وضعیت اسفناک داریم،
بهتر نیست اونا رو بررسی کنید؟
تا بانکی ک از نظر خود بانک مرکزی هم وضعیت بسیار خوبی داره،
اقتصادنوین مشتری مدارترین بانک ایرانه،
شما کافیه کوچکترین اعتراضی ب عملکرد پرسنل اون داشته باشید در سریعترین زمان ممکن از شما عذرخواهی میشه
یا حتی صندوق صوتی مدیرعامل تماسی داشته باشید و اعتراضی کنید،
نمیدونم این مطلب رو کی نوشته اما قطعا غرض ورزی داشته،
وگرنه ک در حال حاضر بانک اقتصادنوین جز بهترین بانک های ایرانه،
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
چرا پیام های مثبت در مورد بانک رو پاک میکنید؟غرض ورزی احیانا نیست؟؟؟؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
هزینه ها افزایش پیدا کرده چون تورم تو این کشور ۳۰۰ درصدافزایش پیدا کرده و مطالبات افزایش پیدا کرده از خردادپارسال ایران تو شرایط جنگی هستش اوضاع شرکت ها خرابه همچنین قابل توجه نویسنده محترم از برج اسفند پارسال جنگ شروع شده اعتبار اسنادی داخلی که دو ماه از سررسیدش بگذره میره تو مطالبات مشکوک وصول خیلی شرکت های فولادی به همین منظور به مشکل خوردن. یاحق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
آقا مسعود در کل باهات موافقم که تورم داریم و هزینه ها توی هر شرکت و بنگاهی زیاده شده ولی اینجور که تابناک گفته مربوط به سال قبله. حالا اسفند که جنگ شد تازه بانک ها تعطیل بودن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
لطفا افزایش کفایت سرمایه و سود آوری و حرکت رو به رشد بانک اقتصاد نوین و بکار گیری هزاران نفر از جوانان با سواد این مرز و بوم را هم عنوان کنید
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
این همه غرض در این گزارش و نادیده گرفتن فاکاتورهای فراوان مثبت بانک اقتصاد نوین از یک خبرگزاری جدیدا بسی تعجب داره ، استفاده اتفاقا این بانک از بانک های خوب و مشتریان میام و داری نسبتهای مایی مثبت و قیمت هست
نظرات بیشتر