تابناک
شما اگر جسارت دارید به کسانی بپردازید که بیش از یک قرن سن دارند و توانایی اداره امر شخصی را هم ندارند و مشغول کارند. کسی که در سن 45 و 50 بازنشسته شده با 100 ساله فرقی نداره؟
ناشناس
|
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
0
پاسخ
کفایت سرمایه(پشتوانه و قدرت مالی) بانک اقتصاد نوین 10.55 درصد هست یعنی بالاتر از شاخص بانک مرکزی که حداقل8 درصد تعیین کرده است
ناشناس
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
3
9
پاسخ
چرا ازاینهمه بانک خصوصی این بانک برا ی بررسی انتخاب شده
همه خصوصی ها بدنبال مشکلات بنیادی کشور صحیح اداره نمی شود
کدام یک از نزدیکان نویسنده در بانک مورد اشاره استخدام نشده که تصمیم به جوان گرایی گرفته اید
ناشناس
|
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
1
12
پاسخ
سلام با توجه به میزان تورم بعید میدونم افزایش هزینه ها برای سایر بانک ها خیلی متفاوت باشد و یا ۲۴ میلیارد هزینه تبلیغات برای یک بانک زیاد باشد و ...
ASad
|
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
1
5
پاسخ
اگر بانکداری به پرداخت و دریافت ، اعتبارات ،رد و بدل چک می باشد در عصر جدید همه اینها با فضای مجازی و ای تی ام قابل انجام است و دیگر نیازی به ملیاردها تومان اجاره محل شعبه حقوق و احیانا کاغذبازی و سایر موارد نیست ... بهتر است بانکداری دیجیتال را به انجام رساند
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
سقف تراکنش در روش الکترونیکی و مجازی را محدود کرده اند تا مردم به بانکها مراجعه کنند
سید
|
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
0
پاسخ
هیچ چیز بیشتر از سرمایه وضعیت اقتصادی یک بنگاه رو مشخص نمیکنه
وقتی سهم ونوین از سال پیش تا امسال بیش از ۱۵۰ درصد رشد میکنه یعنی گزارش شما بیشتر سیاه نماییه تا گزارش واقعیت
*
|
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
1
پاسخ
باسلام
اگر واقعا دنبال سیستم بانكداری سالم هستید، به هيچ وجه
ازبازنشتگان سایر بانکها استفاده نکنید &
نیرویی که ۳۰سال درحق بانک صادرات اجحاف کرده،
چه گلی میخواد به سربانک اقتصاد نوین بیچاره بزند.
فرشاد
|
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
3
4
پاسخ
قانونمنع بکارگیری بازنشسته ها برای ارگانهای دولتی است.
اینبانک خصوصی است.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
خصوصی آره ولی اقتصادنوین خصولتیه و بیشتر سهمش برای بانک ملیه
ناشناس
|
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
2
پاسخ
مشکلی نیست، بانک رو منحل کنید، چندین هزار کارمندش رو هم در راستای چابک سازی دولت و جوان سازی جمعیت به استخدام دولت در بیاورید، چند تا نهاد و سازمان الکی و من در آوردی هم درست کنید بهونه باشه برای استخدام.
سعید
|
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
0
پاسخ
تورم ۸۰ درصدی رسمی رو ظاهرا در نظر نگرفتید شما که به ۶۷ درصد رشد هزینه های عمومی و اداری ایراد گرفتین
این بانک جزو معدود بانکهایی بوده که صرفا به عملیات بانکی پرداخته
نه سرمایه گذاری غیر بانکی در املاک داشته نه سرمایه گذاری در سهام
ونه در زمره بانکهای ناتراز قرار گرفته
ضمنا شاخص ارزیابی ها معمولا با نسبت NPL سنجیده می شوند نه با مبلغ مطالبات
شما اگر جسارت دارید به کسانی بپردازید که بیش از یک قرن سن دارند و توانایی اداره امر شخصی را هم ندارند و مشغول کارند. کسی که در سن 45 و 50 بازنشسته شده با 100 ساله فرقی نداره؟