این که موساد رهگیری شخصیت های نظام رو از طریق گاف های امنیتی محافظین و خانواده اون ها انجام میده روشن تر میشه.
کافیه یه گوشی هوشمند ، همراهه این عزیزان محافظ بوده باشه
ناشناس
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
1
24
پاسخ
محافظان یا مراقبان؟
ناشناس
|
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
4
30
پاسخ
مسله هولوکاست و اینکه دورغ است را همین آقا طرح کرد و کلی هزینه بی دلیل برای کشور درست کرد .
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
احمدی نژاد مدیر خیلی بدی بود... ولی هولوکاست واقعاً بزرگنمایی شده... شما فقط درب اطاق گاز اردوگاه آشویتس رو ببین... میفهمی که چقدر بزرگنمایی شده... یه سرچ ساده است.
ناشناس
||
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
ناشتاس13:08 بزرگنمای شده باشه یا نشده باشه به ما اصلا چه ربطی داره!
ناشناس
||
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
ربطش به اینه که بهانه غیر واقعی جنایت اسرائیل رو میفهمی
علیجانی
|
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
6
8
پاسخ
حیف شد این معجزه هزره سوم
ناشناس
|
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
2
12
پاسخ
چقدر پول داره که ماشین محافظش لندکروزه ۳۰ میلیاردیه
ناشناس
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
1
17
پاسخ
حیف لندکروز
ناشناس
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
1
8
پاسخ
پاترول سافاری است لندکروز نیست
ناشناس
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
0
9
پاسخ
این پاترول است نالند کروز
ناشناس
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
0
12
پاسخ
الان احمدی نژاد کجاست؟!
ناشناس
|
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
9
32
پاسخ
بدترین رئیس دولت تاریخ ایران که 800 میلیارد دلار رو هدر دادو مملکت برد تو تحریم
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
و دست در صندوق تامین اجتماعی کرد و کل موجودی آن را به یغما برد
اکبر اکبری نسب
||
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
خرج یارانه دادن به امثال تو شده تا از گرسنگی نمیری منتها از دوره روحانی تو یک منبع جدید درامد پیدا کردی به اسم حقوق سایبری اصلاحاتی
کافیه یه گوشی هوشمند ، همراهه این عزیزان محافظ بوده باشه