همین شخص گفت اگر نتوانم مشکل اقتصاد را حل کنم استفا می دهم اقتصاد کشور را به نابودی سیاهی کشانده
سارا
|
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
0
2
پاسخ
چه فرقی داره کی بیاد...
اعتراض آرام و مجاز
|
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
2
0
پاسخ
دکتر پزشکیان باید استعفا بده ، واقعاً نمیتونن ایران رو مدیریت کنند
همه چی گرون شده (مثل شهید رئیسی نیست)
علی
|
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
0
2
پاسخ
چرا تکذیب میکنند، بهتر است استعفا بدهند تا تکلیف کشور و مردم روشن شود.
شاهین
|
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
1
1
پاسخ
یادش بخیر زمان رییسی چقدر بازار رونق داشت همه چی خوب دلار ارزون ماشین و خونه ارزون....من اون موقع کالیفرنیا زندگی میکردم انقدر همه چی گل و بلبل بود برگشتم...الان دوباره میخوام برگردم کالیفرنیا مگر اینکه پزشکیان استعفا بده جلیلی بیاد راه رییسی رو ادامه بدم ایران بمونم...
ناشناس
|
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
1
1
پاسخ
با این عملکردشون باید خلع مقام و به همراه تیمش دادگاهی بشن ...
ناشناس
|
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
1
0
پاسخ
هیچ شائبه نیست حاج خانم توهم دروغ نگو ولی پزشکیان اجازه خودش را هم ندارد
ایرانی
|
|
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
1
0
پاسخ
کاش استعفا میداد!!!بی کفایت ترین دولت تارین ایران
ناشناس
|
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
1
0
پاسخ
مادر بزرگ خوب شد که شایعه بود و گرنه تو یکی بیکار میشدی و باید میرفتی با نوه هات سرگرم میشدی خدا بهت رحم کرد.