ناشناس
|
France
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
کساورز باید آزاد باشد که گندم خود را به دولت بفروشد یا به فلان کشور صادر کند . دولت گندم را به نصف قیمت جهانی از کشاورز و آن هم نسیه می خرد . ولی کود و بذر و ... و ماشین آلات را با دلار آزاد بازار و به قیمت جهانی می خواهد به همان کشاورز بفروشد ‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
به خدا خسته شدیم از دورغ
محسن. پوراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
واقعا جماعت کشاورز بدبخت ترین قشره مملکته ک هیچ توجهی بهش نمیشه انگار کشاورزان هستند ک مقصرن محض خدا پول گندم مردمو بدین کهمه تو نوبت چک و بدهی و زندانن
محسن پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
حداقل اگه نمیتونید بذارید بخش خصوصی فعالیت کنه والله بهتره مثل کشت ذرت ک خیلی ما راضی هستیم دیگه نمی‌دونیم چی جواب بدهی رو بدیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
سال بعدی یه کیلو گندم به دولت نمیدم
آزاد میفروشم و اینهمه ضرر دیرکرد پرداختی دولت نمیشم