کساورز باید آزاد باشد که گندم خود را به دولت بفروشد یا به فلان کشور صادر کند . دولت گندم را به نصف قیمت جهانی از کشاورز و آن هم نسیه می خرد . ولی کود و بذر و ... و ماشین آلات را با دلار آزاد بازار و به قیمت جهانی می خواهد به همان کشاورز بفروشد
ناشناس
|
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
0
1
پاسخ
به خدا خسته شدیم از دورغ
محسن. پوراحمد
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
0
0
پاسخ
واقعا جماعت کشاورز بدبخت ترین قشره مملکته ک هیچ توجهی بهش نمیشه انگار کشاورزان هستند ک مقصرن محض خدا پول گندم مردمو بدین کهمه تو نوبت چک و بدهی و زندانن
محسن پ
|
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
0
0
پاسخ
حداقل اگه نمیتونید بذارید بخش خصوصی فعالیت کنه والله بهتره مثل کشت ذرت ک خیلی ما راضی هستیم دیگه نمیدونیم چی جواب بدهی رو بدیم
محمد
|
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
0
0
پاسخ
سال بعدی یه کیلو گندم به دولت نمیدم
آزاد میفروشم و اینهمه ضرر دیرکرد پرداختی دولت نمیشم