انشاالله این بازی موش وگربه به پایان خودش برسد.وایران باهمه کشورها روابط خوبی داشته .ایران وقتی که باچین کمونیست وروسیه کمونیست رفاقت می کند.بهتراست با آمریکا هم دشمنی ها راکناربگذارند.
ناشناس
|
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
0
0
پاسخ
ترامپ احمق رسما غلام حلقه به گوش اسرائیل شده باوجودادعای ابرقدرتی..بعیدنیست درآینده ای نزدیک اسرائیل به آمریکا حمله کنه..