ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
سلام خسته نباشید بااین گرانی بمیریم بهتر به خدا سفره ها خالی شکم هها گرسنه فکری به حال قشر ضعف بکنید آقایان مسولین محترم درنگ جایز نیست بشتابید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
کشور یه حالت شیر تو شیر شده هر کسی هر قیمتی بخواد میفروشه چرا دولت کاری نمیکنه زمزمه هایی شنیده میشه که در دولت یه عده از رانت استفاده میکنن و سود افزایش قیمتها رو به جیب میزنن.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
تو رو خدا کالابرگ رو حذف کنید بجاش قیمت جنسها رو ب یکسال پیش دوسال پیش بیارین نابود کردین مردم رو بخدا شماها بفکر ملت نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
با‌این‌گرانی‌وتورم‌من‌وخانوادم‌زیر‌بار‌زندگی‌‌داره‌کمرمون‌میشکنه
سه‌تا‌بچه‌دارم‌بخدا‌شب‌گشنه‌میخوابن‌.تو‌رو‌خدا‌کاری‌برای‌افراد‌ضعیف‌‌
بکنید.زندگیم‌با‌3تابچه‌داره‌ازهم‌جدا‌میشیم