بازدید 10905

توقف خدمات کنسولی سفارت روسیه در ایران

بر اساس دستور دولت فدراسیون روسیه به شماره p-۴۴۶ مورخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۰ (۸ اسفند ۱۳۹۸) بخش کنسولی سفارت فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند ۱۳۹۸) (ساعت ۰۰:۰۰ به وقت محلی) پذیرش مدارک، تهیه و صدور ویزا‌های تحصیلی، شخصی، گردشگری، کاری و ترانزیتی برای اتباع ایرانی را موقتا متوقف کرد.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 28 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بر اساس دستور دولت فدراسیون روسیه به شماره p-۴۴۶ مورخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۰ (۸ اسفند ۱۳۹۸) بخش کنسولی سفارت فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند ۱۳۹۸) (ساعت ۰۰:۰۰ به وقت محلی) پذیرش مدارک، تهیه و صدور ویزا‌های تحصیلی، شخصی، گردشگری، کاری و ترانزیتی برای اتباع ایرانی را موقتا متوقف کرد.

سفارت روسیه تاکید کرد: همچنین صدور ویزا‌های الکترونیکی برای اتباع جمهوری اسلامی ایران و ویزا‌های ترانزیتی باری اتباع خارجی و اشخاص بدون تابعیت که یا در اراضی جمهوری اسلامی ایران به سر می‌برند و یا مقیم آن هستند نیز محدود می‌شود. با این حال بر اساس اعلام دولت روسیه، صدور ویزا‌های تجاری، بشردوستانه، خدمت و دیپلماتیک در رژیم معمولی ادامه خواهد داشت. به گزارش ایرنا، بعد از گسترش ویروس کرونا در ایران، کشور‌هایی مانند ترکیه، عراق، هند، برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس و همچنین روسیه مرز‌های خود را با ایران بستند. روسیه دیروز اعلام کرده بود که پرواز‌های خود به ایران و بالعکس را متوقف می‌کند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند. آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر جمعه (نهم اسفند) به ۳۸۸ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۳۴ نفر رسیده است همچنین۷۳ نفر از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی