بازدید 14750
۱
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

آخرین قیمت طلا و سکه چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸/ حباب سکه‌های کوچک در حال تخلیه است

بازار طلا و سکه امروز تحت تاثیر رشد نرخ جهانی طلا قرار داشت. به گونه‌ای که بهای سکه امامی تا رقم ۴ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان افزایش داشته است. هرچند کاهش نوسان نرخ ارز، مانع از رشد بیشتر قیمت‌ها در بازار بوده است.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ 04 September 2019
آخرین قیمت طلا و سکه سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۸/ حباب سکه‌های کوچک در حال تخلیه است
 
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه امروز تحت تاثیر رشد نرخ جهانی طلا قرار داشت. به گونه‌ای که بهای سکه امامی تا رقم ۴ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان افزایش داشته است. هرچند کاهش نوسان نرخ ارز، مانع از رشد بیشتر قیمت‌ها در بازار بوده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز (چهارشنبه سیزدهم شهریور ماه ۹۸) شاهد رشد نسبی قیمت طلا و سکه بودیم. این در حالی است که در هفته‌های اخیر حباب سکه تمام بهار آزادی به طور کامل تخلیه شده است، اما حباب سکه‌های نیم، ربع و یک گرمی در حال تخلیه است.

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر اینکه امروز نرخ جهانی طلا افزایش داشته و به رقم ۱۵۳۵ دلار برای هر اونس رسیده است، افزود: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسیده است و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد قیمت نسبت به روز قبل، ۴ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است. هرچند پیش از ظهر نرخ این سکه بیشتر نیز بود.

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۲ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسیده است که به دلیل کاهش حباب، بهای نیم سکه نسبت به روز قبل، کاهش داشته است.

هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز با کاهش قیمت، به نرخ ۸۹۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسید که در مجموع نسبت به روز قبل، رشد قیمت داشته است.

کشتی آرای با تاکید بر اینکه حباب سکه تمام بهار آزادی پیش از این به طور کامل تخلیه شده بود، اظهار داشت: در حال حاضر حباب سکه‌های کوچک کمتر شده است و به نظر می‌رسد با ادامه روند فعلی، شاهد تخلیه کامل حباب این سکه‌ها باشیم.

این در حالی است که شاهد کاهش تقاضا در ایام ماه محرم و صفر در بازار طلا و سکه هستیم و هفته آینده نیز بازار نیمه تعطیل سپری خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازعجایب روزگاراینست که هرچه شدت تحریمها و تهدیدها بیشترمیشود واوضاع اقتصادی وخیم ترمیشود بورس بیشتر رکورد میزند !!! با این روند حتی درصورت وقوع جنگ هم همچنان شاهد رکوردزنی بورس خواهیم بود !!!!!!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی