بازدید 3922

پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی به خاک سپرده شد

کد خبر: ۸۳۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 24 September 2018

پیکرهای مطهر حسین ولایتی فر و سعید زارع از شهدای عملیات تروریستی اهواز در میان استقبال باشکوه مردم دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر دو شهید دزفولی حادثه تروریستی اهواز امروز دوشنبه با استقبال پرشور مردم این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

آئین وداع با این دو شهید ظهر امروز دوشنبه در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد و پس از پایان آیین وداع ،پیکر شهید حسین ولایتی‌فر پس از اقامه نماز توسط مردم زادگاهش در گلزار شهیدآباد دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

در طول مراسم تشییع مردم با سردادن شعارهایی انزجار خود را از تروریست و استکبارجهانی اعلام کرده و برتداوم راه شهدا تاکیدکردند.

سپس پیکر شهید سعید زارع نیز برای اقامه نماز میت و خاکسپاری به سمت زادگاهش شهرمیانرود دزفول انتقال و در میان استقبال مردم زادگاهش در امامزاده اسحاق ابراهیم شهر میانرود به خاک سپرده شد.

به گزارش مهر، شب گذشته پیکرهای مطهر این دو شهید در میان بغض و اندوه شهروندان وارد دزفول شد.

آئین بزرگداشت این ۲ شهید نیز از ساعت ۲۰ و ۳۰ تا ۲۲ و ۳۰ در حسینیه ثارالله دزفول برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس منجر به شهادت ۲۴ نفر و مجروح شدن بیش از ۵۰ نفر از حاضران در این مراسم شد که ۲ تن از شهدای سرباز و پاسدار با نام های سعید زارع و حسین ولایتی فر از شهرستان دزفول بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس