بازدید 3170
۵
توسط گروه خودروسازي سايپا:

26 هزار خودرو در شهريور ماه تحويل مشتريان شد

کد خبر: ۸۳۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 23 September 2018

براساس برنامه ريزي انجام شده در گروه خودرو سازي سايپا در شهريور ماه سال جاري بيش از 26 هزار دستگاه خودرو از محصولات اين گروه خودروساز به مشتريان تحويل شده است.

به گزارش سايپانيوز، روند تحويل خودرو به مشتريان در گروه سايپا بدون وقفه در حال انجام است و با وجود مشكلات،‌ محصولات گروه سايپا در حال توليد و تحويل به مشتريان است.

بر اساس اين گزارش از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از 262 هزار دستگاه از محصولات توليدي گروه خودروسازي سايپا تحويل مشتريان شده و اين روند همچنان ادامه خواهد داشت.

بر همين اساس هم گروه خودروسازي سايپا در هفته هاي گذشته اقدام به پيش فروش 50 هزار دستگاه از محصولات خود كرده و با وجود مشكلات موجود همچنان در حال تحويل محصولات خود به مشتريان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
مهلت تحویل خودروی من شهریور 97 بود اما خبری از سایپا نشده.
به چه کسانی تحویل شده این مهم است
با سلام من خودم بیش از دو ماه هستش که خودرو برلیانس فروش فوری با قیمت قطعی و تحویل 45 روزه ثبت نام کردم ولی با گذشت بیش از 17 روز از زمان تحویل هنوز هیچ اقدامی از طرف سایپا انجام نشده ، تازه تماس هم که میگیریم میگن میدیم! ولی زمانش مشخص نیست با این که در قراداد فیمابین زمان تحویل فوری مشخصه
الان 50 روزه تکمیل وجه کردم برای پراید 131 تا الانی که این کامنت رو می نویسم فاکتور نشده.
سلام بنده ۱۱۱ ثبت نامی خودمو در ۲۵تیر تکمیل وجه کردم قراربود ۳۰روزه تحویل بدن یعنی ۲۵مرداد تا امروز که ۲مهر هست خودرو فاکتور نشده و هنوز در مرحله تخصیص هستش!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر