بازدید 8995
۱
حاشیه

احضارعلی‌کریمی به‌دادگاه باشکایت تاجردوبی‌نشین!

کد خبر: ۸۳۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 22 September 2018

علی کریمی به دادگاه احضار شد. حضور او در مناظره برنامه۹۰ و حرف‌های جنجالی‌اش باعث پیگیری و شکایت یکی از کسانی شده که درباره او ادعاهایی مطرح کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی ، بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی سپیدرود چند صباحی است انتقادهای تندی درباره عملکرد مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین کارلوس کی‌روش مطرح می‌کند. اوج اختلافات کریمی با مهدی تاج و محمدرضا ساکت رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال به مناظره او با ساکت در برنامه ۹۰ برمی‌گردد که یکی از شب‌های جنجالی این برنامه بود. کریمی در لابه‌لای حرف‌های خود اسم هوشنگ مقدس را هم مطرح کرد و این نکته را گفت که پولی که قرار بود فیفا به‌حساب فدراسیون فوتبال واریز کند در ابتدا به‌حساب این شخص در امارات منتقل می‌شد و بعد از آن با طی شدن فرایندی به‌حساب فدراسیون فوتبال واریز می‌شده است.

اما هوشنگ مقدس کیست؟ مقدس بازرگان ایرانی اهل استان فارس و ساکن کشور امارات است. او سالیان متمادی است با فدراسیون فوتبال همکاری دارد و این ارتباط در دوره کفاشیان و نایب رییسی آیت الهی (رییس سابق و غیرقانونی هیات فوتبال فارس) به اوج خود رسید.

مقدس در زمان ریاست علی کفاشیان با عنوان عجیب مشاور در امور تیم ملی و فدراسیون(!) فعالیت می‌کرد اما در دوره‌ ریاست مهدی تاج همکاری اش با فدراسیون به کلی قطع شد چرا که رییس اصفهانی دیگر به او میدان نداد. مقدس که از ادعای علی کریمی مبنی بر واریز پول فیفا به‌حساب او در برنامه۹۰ شاکی است از او به دادگاه شکایت کرده است و حالا بعد از صدور کیفرخواست علیه کریمی برای حضور او در دادگاه احضاریه صادر شده است. این در حالی است که کفاشیان یکی دوبار در مواجهه با این پرسش چنین موضوعی را تکذیب نکرده بود. بر این اساس سرمربی سپیدرود باید روز ۵ آبان ساعت ۱۰صبح خود را به دادگاه معرفی و مدارک ادعای خود علیه مقدس را ارائه کند.

احضارعلی‌کریمی به‌دادگاه باشکایت تاجردوبی‌نشین!

هوشنگ مقدس نفر سمت چپ پشت سر کی روش

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گر حکم شود که مست گیرند ، در رشت هر آن که هست گیرند!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر