بازدید 1750

سرمقاله ۳۵۰ روزنامه آمریکایی درباره انتقاد از ترامپ و آزادی بیان

۳۵۰ روزنامه آمریکا در اقدامی مشترک سرمقاله خود را به دفاع از آزادی مطبوعات و حمله به رویکردهای دونالد ترامپ اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۲۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ 16 August 2018

۳۵۰ روزنامه آمریکا در اقدامی مشترک سرمقاله خود را به دفاع از آزادی مطبوعات و حمله به رویکردهای دونالد ترامپ اختصاص دادند.

به گزارش تابناک به نقل از دویچه وله، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ده‌ها روزنامه در آمریکا در اقدامی مشترک به دفاع از کارکرد خود در آگاهگری و نقد و روشنگری پرداختند و در سرمقاله‌های خود اتهام دونالد ترامپ به رسانه‌ها را به باد انتقاد گرفتند. ترامپ روزنامه‌ها و رسانه‌های آمریکا را در وجه عمده دشمن مردم و ناشر اخبار جعلی توصیف کرده است.

فراخوان به این اقدام مشترک را روزنامه بوستون گلوب داده بود و تا کنون ۳۵۰ رسانه آمریکا با آن همراهی کرده‌اند.

بوستون گلوب در فراخوان خود نوشت: «جایگزین کردن رسانه‌های آزاد با رسانه‌هایی که از سوی دولت کنترل می‌شوند پیوسته از اهداف و اقدامات اولیه دولت‌های فاسد بعد از به قدرت‌ رسیدنشان بوده است. ترامپ از جمله به اشاعه این دروغ مشغول بوده است که رسانه‌هایی که حامی سیاست‌های او نیستند "دشمن مردمند". این حمله بی‌محابا پیامدهای خطرناکی دارد.»

روزنامه "پست‌دیپچ" در سنت لویس آمریکا در سرمقاله خود نوشته است که روزنامه‌نگاران واقعی‌ترین میهن‌دوستان هستند. روزنامه "فایته‌ویل ابزرور" که در کارولینای شمالی منتشر می‌شود هم با ابراز این امیدواری که ترامپ به حملات خود به رسانه‌ها پایان دهد، نوشته است: «ما آرام نخواهیم نشست و امیدواریم که حامیان رئیس جمهور دریابند که شیوه او دستکاری در واقعیت به منظور رسیدن به هدف است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل