بازدید 11111

استقبال خوب مردم از اوراق گواهی سپرده بانک ملی

کد خبر: ۸۲۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 14 August 2018

تنها چند روز پس از آغاز طرح فروش اوراق گواهی سپرده بانک ملی ایران، با استقبال ویژه و قابل توجه مردم، سهمیه 25 هزار میلیارد ریالی این بانک به طور کامل به فروش رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،به دنبال ابلاغ  دستور العمل بانک مرکزی برای عرضه 25 هزار میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده توسط بانک ملی ایران، از روز سه شنبه 16 تا دوشنبه 22 مرداد اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه گذاری (عام ) با نرخ سود علی الحساب 18 درصد سالانه در شعب این بانک عرضه شد که خوشبختانه در چند روز ابتدای آغاز این طرح به دنبال استقبال خوب مردم همه سهمیه اختصاص یافته از سوی بانک مرکزی به فروش رسید.

استقبال خوب مردم از فرصت سرمایه گذاری مناسب مذکور،نشانگر اعتماد بالا به بانک ملی ایران است که نکته  قابل توجهی به ویژه در شرایط فعلی کشور است.

بانک ملی ایران به عنوان بزرگ ترین بانک دولتی، همواره در راستای اجرای سیاست های ابلاغی دولت و بانک مرکزی قدم های موثری بر داشته است و در پروژه اخیر فروش اوراق گواهی سپرده نیز با اطلاع رسانی مناسب و تلاش و همت کارکنان،نقش ویژه ای در هدایت نقدینگی به سیستم بانکی کشور و ایجاد تعادل در بازار داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر