بازدید 5258

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

کد خبر: ۶۷۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸ 23 February 2017
دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت:ماموران پلیس پاسگاه حسین آباد بخش مرکزی شهرستان شوش یک فرد رمال و فالگیر را که از طریق دعانویسی کلاهبرداری می کرد دستگیر کردند.

مصطفی نظری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت فردی در امر فالگیری و ترویج خرافه گرایی در سطح روستاهای شهر شوش بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد:فرد مذکور افراد ساده لوح را فریب داده و به عنوان دعانویسی و رواج خرافه گرایی، رمالی و فالگیری ،طلا و زیورآلات زنان را سرقت می کرد.

دادستان شوش فرد رمال را 47ساله معرفی کرد و گفت:متهم در بازجویی به کسب درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب افراد به بهانه بیماری، گرفتاری، مشکل خانوادگی و بخت گشایی اعتراف کرد.

وی از کسانی که توسط این رمال کلاهبردار متضرر شدند خواست برای تنظیم شکایت به پلیس آگاهی شوش مراجعه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش همچنین از کشف مقادیری ماده مخدر هرویین و دستگیری یک فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 

نظری اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شوش فردی بنام ح – ز حدودا 40 ساله از فروشندگان سابقه دار مواد مخدر را دستگیر کردند.

طی امسال حدود 45کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی وسنتی در شهرستان شوش کشف وضبط شده که در این رابطه نیزحدود 220نفر دستگیر شدند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر