بازدید 2260

سیاه نمایی جدید آل خلیفه علیه ایران

وزارت کشور بحرین در ادعایی مضحک پس از بازداشت چندین نفر به اتهام اثبات نشده اقدامات تروریستی انگشت اشاره را به سمت ایران و عراق نشانه رفت!
کد خبر: ۶۷۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 22 February 2017
وزارت کشور بحرین در ادعایی مضحک پس از بازداشت چندین نفر به اتهام اثبات نشده اقدامات تروریستی انگشت اشاره را به سمت ایران و عراق نشانه رفت!

به گزارش مهر به نقل از مرآه البحرین، وزارت کشور بحرین در بیانیه ای اتهاماتی را علیه ایران مطرح کرد.

این وزارت خانه مدعی شد که در طول روزهای نهم تا نوزدهم فوریه یک گروه تروریستی را متلاشی و ۲۰ نفر از جمله ۴ زن را بازداشت کرده است.

این وزارت خانه در ادامه ادعاهای نخ نمای خود در فراری رو به جلو و برای سرپوش گذاشتن بر جنایات حکام بحرین در به شهادت رساندن چندین شهروند این کشور ادعا کرد که ۸ نفر از مجموع ۲۰ فرد بازداشت شده در ایران و عراق آموزش های نظامی دیده اند!

رژیم آل خلیفه از ۶ سال قبل تاکنون تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین برای احقاق حقوقشان را سرکوب و ایران را به دخالت در این کشور متهم کرده است؛ این در حالی است در سال ۱۳۹۰ و همزمان با گذشت چند ماه از انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین، «شریف بسیونی» حقوقدان برجسته بحرینی و رئیس کمیسیون حقیقت یاب مستقل، در گزارش خود که درباره سرکوب جنبش اعتراضات در این کشور منتشر شد، اعلام کرد: دلایل و مدارکی که به کمیسیون ارائه شد، هیچ ارتباطی بین حوادث بحرین و نقش ایران نشان نمی دهد و این ادعا کاملا بی اساس است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر