بازدید 2778

خودرویی‌ها و پتروشیمی‌ها در کانون توجه خریداران

معامله‌گران بورس تهران امروز نظاره‌گر بازار متعادل بود، بازاری که امروز همزمان با انتشار گزارش‌های بودجه‌ای برآوردی در گروه پتروشیمی‌ها به تک‌سهم‌های این گروه نیز اقبال نشان داد.
کد خبر: ۶۷۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 22 February 2017
معامله‌گران بورس تهران امروز نظاره‌گر بازار متعادل بود، بازاری که امروز همزمان با انتشار گزارش‌های بودجه‌ای برآوردی در گروه پتروشیمی‌ها به تک‌سهم‌های این گروه نیز اقبال نشان داد.

به گزارش فارس؛ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 4 اسفندماه 95 با افزایش 46 واحدی به رقم 77 هزار و 847 واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن اما با افزایش 11 واحدی عدد 15 هزار و 831 واحد را به نمایش گذاشت. امروز همچنین شاخص سهام آزاد شناور با افزایش 32 واحدی به عدد 85 هزار و 272 واحد دست یافت، شاخص بازار اول اما در حالی با افزایش 9 واحدی به رقم 55 هزار و 109 واحد رسید که شاخص بازار دوم با افزایش 232 واحدی به عدد 166 هزار و 500 واحد رسید.

امروز همچنین شاخص کل فرابورس بدون تغییر محسوسی به رقم 867 واحد دست یافت. براساس این گزارش امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی 3 شرکت هلدینگ نفت و گاز پارسیان با 79 واحد، تاپیکو با 39 واحد و تاپیکو با 11 واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت را در محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.

در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی 3 شرکت بانک ملت با 33 واحد، سرمایه‌گذاری غدیر تا 22 واحد و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با 19 واحد کاهش بالاترین تاثیر منفی را بر محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.

به گزارش فارس، ارزش کل معاملات امروز بورس تهران به بیش از 211 میلیارد تومان بالغ شد که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و 21 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 53 هزار و 778 نوبت داد و ستد بود.

طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، کاغذسازی کاوه، سیمان خزر، صنایع مس شهید باهنر، پشم شیشه ایران، سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی، سیمان آرتا اردبیل، حق تقدم خرید سهام لابراتوارهای سینادارو، حق تقدم خرید سهام صنایع کاغذسازی کاوه، توسعه خدمات دریایی و بندی سینا، حق تقدم خرید سهام داروسازی سبحان انکولوژی، تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک، توکاریل، اوراق گواهی سپرده عام بانک پارسیان، از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های داروسازی فارابی، حق تقدم خرید سهام گروه دارویی سبحان، حق تقدم خرید سهام بیمه پارسیان، لیزینگ صنعت و معدن متوقف شدند.

به گزارش فارس، امروز بازار سهام شاهد معاملات پرحجم در گروه خودرویی‌ها و برخی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری به ویژه در گروه پتروشیمی‌ها بود، در این بین سایه سنگین سفته‌بازی بر کلیت معاملات بازار سهام باعث شده تا تک سهم‌هایی که برای مدت مدیدی شاهد درجازدن سهام بودند، امروز با اقبال صاحبان نقدینگی روبرو باشند.

به گزارش فارس، امروز بازار سهام بازاری متعادل بود که همسو با بازارگردان‌های سهام شاهد اقبال خریداران سهام به گروه خودرویی‌ها و تک سهم‌های گروه پتروشیمی همسو با رشد قیمت‌ها در هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری آنها بود، بازاری که این روزها هرجا نقدینگی ببیند با عرضه‌های بی هدف آن را فراری می‌دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر