بازدید 3429

مهمترین حربه الاهلی برای شکست استقلال مشخص شد

کد خبر: ۶۷۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 22 February 2017
سرپرست تیم استقلال گفت:شک نکنید که استقلال یکی از مدعیان صعود از این گروه محسوب می شود. 
به گزارش تابناک ورزشی،نصرالله عبداللهی  در رابطه با شکست استقلال مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: شکست بدی را تجربه کردیم. ما مستحق شکست در این بازی نبودیم. متاسفانه در بدترین دقایق ممکن گل دریافت کردیم چون امکان جبران آن وجود نداشت.

وی افزود: جوان های استقلال در این بازی خوب ظاهر شدند و با توجه به اینکه اولین بازی آسیایی بود، عملکرد بدی نداشتند. البته نتیجه خوبی به دست نیامد و باید در بازی های بعدی جبران کنیم. 

سرپرست تیم استقلال درباره میزبانی الاهلی امارات تصریح کرد: امکانات آنها خیلی خوب بود و در مجموع از میزبانی انها راضی بودیم. این باشگاه تمام امکانات را در اختیار ما قرار داد. ما فقط در استادیوم و روز بازی اذیت شدیم که به خاطر سروصدای زیاد بلندگوها بود که تمرکز بازیکنان را از روی سکوها به هم می زد. این کار حرفه ای نیست و باید جلوی ان گرفته شود.

عبداللهی درباره دیدار با التعاون عربستان گفت: قطعا ان هم بازی سختی است. ما میزبان این بازی هستیم اما نتوانستیم از این فرصت در تهران استفاده کنیم. روز گذشته بازی این تیم را مقابل لوکوموتیو دیدیم و کادرفنی آنها را آنالیز کرد. فکر می کنم با درایت کادرفنی و به دور از بدشانسی می توانیم این بازی را ببریم. 

وی در ادامه درباره نتیجه بازی دیگر این گروه به سود التعاون عربستان خاطرنشان کرد: فکر می کنم اگر ما بتوانیم در بازی با التعاون به پیروزی برسیم، وضعیتمان در جدول خیلی بهتر می شود و می توانیم در ادامه اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. شک نکنید که استقلال یکی از مدعیان صعود از این گروه محسوب می شود. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان