بازدید 2764

شروع رویایی عزت‌الهی باعقاب‌های سیاه آنژی

کد خبر: ۶۷۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 22 February 2017
بعد از حضور قرضی در آنژی ماخاج کالا توانست در اولین بازی برای تیم جدید با پیراهن شماره 6 نمایش در خور تحسینی ارائه بدهد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، سعید عزت الهی ملی پوش جوان ایرانی که بعد از تمدید قرارداد با روستوف برای نیم فصل قرضی به آنژی ماخاج کالا پیوست تا فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند در اولین حضور در ترکیب تیمش توانست با پیراهن شماره 6 در میانه میدان این تیم درخشش خوبی داشته باشد و زمینه برتری عقاب های سیاه برابر غیرت قزاقستان را فراهم کند.
 شروع رویایی عزت‌الهی باعقاب‌های سیاه آنژی
آنژی که در اردوی آماده سازی ترکیه به سر می برد در حالی توانست غیرت قزاقستان را با یک گل از پیش رو بردارد که عزت الهی 70 دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشت و در تمام این دقایق به عنوان هافبک بازیساز و پاسور توپ ها را تقسیم می کرد و ضربات ایستگاهی را نیز می زد.
 
بعد از این بازی سرمربی آنزی با ابراز رضایت از خرید ایرانی مدعی شد با حضور عزت الهی میانه میدان آنژی برای نیم فصل دوم به خوبی تقویت شده و نگرانی هایش از این بابت به کمترین حد ممکن رسیده است. آنژی که با قرار گرفتن در رتبه یازدهم جدول در نیم فصل اول امیدوار است در ادامه فصل شرایط بهتری پیدا کند تا پایان هفته در ترکیه حضور دارد و سپس راهی کشورش می شود.
شروع رویایی عزت‌الهی باعقاب‌های سیاه آنژی 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها