بازدید 1871
نمازی خبر داد

۲۰ اسفند تاریخ قطعی برگزاری کنگره حزب کارگزاران

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: کنگره سراسری این حزب ۲۰ اسفندماه با حضور ترکیب جدید شوراهای استانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 22 February 2017
علی‌محمد نمازی معاون امور استان‌های حزب کارگزاران درباره کنگره‌های استانی حزب کارگزاران، اظهار داشت: بعد از کنگره سراسری سال گذشته و براساس آئین‌نامه اجرایی قرار بود کنگره‌های استانی تشکیل شود و انتخاب اعضای شوراهای استانی بر عهده اعضای شاخه استانی حزب باشد.

نمازی با بیان اینکه در عرض یک ماه و نیم گذشته در 25 استان کنگره‌ها برگزار شد، گفت: در 25 استان شوراهای استانی ترمیم و تکمیل شد و انتخاب هیئت‌رئیسه هم در این استان‌ها به زودی انجام می‌شود. این کنگره‌ها خونی در رگ‌های حزب کارگزاران در استان‌ها و شهرستان‌ها بود و در استان‌ها حضور خوبی داشتند که نشان می‌دهد مردم و به‌ ویژه نخبگان علاقمند به کار حزبی هستند و از فعالیت در احزاب استقبال می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: از سال آینده کنگره‌های استانی در شهریورماه برگزار می‌شود. 6 استان شامل کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی، همدان، لرستان و قم به دلایلی هنوز کنگره برگزار نکردند و اگر نتوانیم در این استان‌ها کنگره برگزار کنیم، طبق توافق شورای مرکزی، شوراهای استانی آنها ترمیم می‌شود تا مشکلی نداشته باشیم.

وی درباره زمان برگزاری کنگره سراسری حزب کارگزاران، گفت: کنگره سراسری حزب 20 اسفندماه با حضور ترکیب جدید شوراهای استانی برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل