بازدید 5678

عنوان پلیس مخفی ترفندمرد شیطان صفت

کد خبر: ۶۷۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 22 February 2017
مردشیطان صفتی که با جعل عنوان پلیس مخفی اقدام به فریب و آزار و اذیت نوجوانان می کرد، توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیرشد.
 
به گزارش خراسان، ساعت 18:20، 27بهمن  سال جاری فردی به کلانتری  نبرد مراجعه و عنوان داشت سرنشین یک دستگاه پراید  قصد آزار و اذیت دختر 10 ساله اش را داشته اما دخترش موفق به فرار شده است.
 
با تشکیل پرونده به دستور قاضی آرش سیفی ، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده  در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
پلیس عنوان داشت : با ارجاع پرونده ،دختر 10 ساله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:ساعت 16:30، 27بهمن  از خانه خارج شدم ؛ در خیابان حبیب ، وسط های پارک مردی به من مراجعه کرد و گفت : من مأمور مخفی هستم ؛ دنبال چند نفر پسرو دختر هستم که آنها به دنبال موادمخدر هستند.
 
دختر ادامه داد: این شخص ، مرا به بهانه تحقیقات سوار خودرو پراید سبز تیره رنگی با شیشه های دودی و صندلی های مشکی کرد ؛ داخل ماشین عکس های متعلق به چند مرد و زن را به من نشان داد که عنوان داشتم آنها را نمی‌شناسم.
 
دختردرادامه اظهارداشت:در حالی که قصد پیاده شدن از ماشین را داشتم ، ناگهان متوجه شدم که این شخص قصد آزار و اذیت مرا دارد که موفق به پیاده شدن از ماشین شدم  و به سرعت از محل فرار کردم .
 
کارآگاهان  با توجه به حساسیت موضوع ، با مراجعه به محل تردد خودرو پراید سبز رنگ موفق به شناسایی چندین مغازه و مرکز تجاری مجهز به دوربین های مداربسته شدند.پلیس در ادامه ، با بهره گیری از اطلاعات نسبتا دقیق دختر 10 ساله در خصوص مشخصات ظاهری خودرو پراید اقدام به شناسایی خودرو مذکور  کرد.
 
کارآگاهان با شناسایی مالک حقوقی خودرو در اسلامشهر، به این شهرستان اعزام و در تحقیقات از مالک خودرو مشخص شد که خودروی پراید مورد نظر کارآگاهان ، در سال 1392 به صورت قولنامه ای به شخص دیگری فروخته شده اما تاکنون اقدامی از سوی خریدار و مالک خودرو برای انتقال قانونی خودرو و تعویض پلاک صورت نگرفته ! و مالک حقوقی خودرو نیز با توجه به گذشت بیش از 2 سال از زمان فروش خودرو هیچ گونه اطلاعاتی از خریدار خودرو در اختیار ندارد !!!
 
کارآگاهان در تحقیقات موفق به شناسایی آخرین خریدار خودرو به نام «صفرعلی . ی» شدند که تصویرش از سوی دختر 10 ساله مورد شناسایی قرار گرفت .
 
در ادامه کارآگاهان  مخفیگاه وی در منطقه دولت آباد را شناسایی کردند  و موفق به دستگیری «صفرعلی . ی» شدند.به گفته پلیس متهم در زمان دستگیری قصد مقاومت و ایجاد درگیری با کارآگاهان را داشت که بلافاصله قبل از هرگونه اقدامی، کارآگاهان وی را دستگیر و خودرو پراید سبزرنگ متعلق به متهم را نیز در داخل کوچه شناسایی، توقیف و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.
 
در بازجویی از متهم  کارآگاهان موفق به شناسایی 2 پرونده مشابه دیگر شدند که متهم دقیقا به همین شیوه و شگرد و تحت عنوان «پلیس مخفی» اقدام به آزار و اذیت یک پسر 10 ساله و دختر 12 ساله کرده بود.پلیس عنوان داشت:این 2 نوجوان نیز شناسایی و به همراه والدین خود در اداره شانزدهم پلیس آگاهی حاضر شدند و پس از مواجهه حضوری با متهم صراحتا وی را مورد شناسایی قرار دادند .
 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعترافات صریح متهم و به ویژه شناسایی دقیق متهم توسط شکات پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی قاضی آرش سیفی ، بازپرس محترم شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل