بازدید 18036
گزارش تساوی دو غول فوتبال ایران و سعودی در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا - گروه D؛

پرسپولیس تهران یک - الهلال عربستان یک/ گل مسلمان تا شکفتن هشت دقیقه کم آورد+جدول

جدال دو باشگاه بزرگ و پرافتخار غرب آسیا در مسقط به نتیجه تساوی انجامید. پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان 2017 آسیا، در حالی از ساعت 18:30 در مسقط عمان به مصاف الهلال عربستان جدی ترین حریف این تیم در گروه رفت که این مسابقه به منزله میزبانی نماینده ایران لحاظ می شد. پرسپولیس در دقیقه 68 توسط مسلمان به گل رسید، ولی آبی های عربستان دقیقه 82 گل خورده را جبران کردند.
کد خبر: ۶۷۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 21 February 2017
در ادامه دیدار‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان در چهارچوب دیداری از گروه D  این رقابت‌ها از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک ـ یک به پایان رسید.

به گزارش «تابناک ورزشی»، برای پرسپولیس محسن مسلمان در دقیقه 68 موفق به گلزنی شد و کارلوس ادواردو، گل الهلال را در دقیقه 82 به ثمر رساند.
در این دیدار پربرخورد و دشوار ـ که با حضور هزاران طرفدار عربستانی و ایرانی برگزار شد ـ دو تیم مدعی این گروه با این تساوی کار خود را در زمین بی‌طرف با یک امتیاز به پایان رساندند. دو تیم امیدوارند در مسابقات آینده مقابل الریان و الوحده نتایج بهتری بگیرند.

پرسپولیس تهران 1 - الهلال عربستان 1/ گل مسلمان تا شکفتن هشت دقیقه کم آورد

برانکو ایوانکوویچ پس از موفقیت در لیگ برتر، در آسیا به دنبال نمایش قدرت تیمش بود و در این راه، باید الهلال عربستان را از پیش روی برمی داشت. جدی ترین حریف این تیم در گروه چهارم لیگ قهرمانان ـ که در صورت کسب پیروزی در این دیدار می توانست نیمی از راه صعود را پشت سر گذارد؛ اما شاگردان برانکو هشت دقیقه کم آوردند. 


با مسمومیت حسین ماهینی، برانکو بار دیگر از فرشاد احمدزاده در سمت چپ دفاعی تیمش سود برد و رامین رضاییان نیز یک خط جلوتر در پست وینگر راست به میدان رفت تا فرصت اولین بازی آسیایی برای صادق محرمی مهیا شود؛ اما بازی سروش رفیعی و رامین رضاییان چندان جلب نظر نکرد و هر دو در نیمه دوم تعویض شدند. بهترین بازیکن زمین برای سرخ های ایران، محسن مسلمان بود که تا تعویض در دقیقه 90، سراسر بازی را دوید.


دقیقه6/ پرسپولیس تهران 0 - الهلال عربستان 0 / الکلاسیکوی آسیا در زمین بی طرف

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان(محسن ربیع خواه 83)، سروش رفیعی (علی علیپور 74)، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان (سامان نریمان جهان 90)، وحید امیری و مهدی طارمی
 
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
 
الهلال عربستان: المعیوف، الشهرانی، الحافظ، هوساوی، البریک، میلسی (عبدالله الرویلی 74)، عطیف، ادواردو، العابد(عمر خریبی 66)، الفرج و لئو بوناتینی
سرمربی: رامون دیاز
 

دقیقه 8: توپ ربایی مهدی طارمی در میانه میدان در حالی که دروازه بان الهلال هم برای قطع توپ جلو آمده بود با پاس این بازیکن برای رفیعی همراه شد که ضربه کم اثر سروش رفیعی در اختیار دروازه بان قرار گرفت.


دقیقه 38: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس پشت محوطه جریمه با کار تیمی سرخپوشان همراه شد که در ادامه ضربه نهایی به خوبی نواخته نشد تا توپ در اختیار الهلالی ها قرار گیرد.


دقیقه 44: ارسال از روی ضربه ایستگاهی برای الهلالی ها با ضربه سر مهاجم این تیم راهی به دروازه نیافت و با فاصله کم از دروازه بیرانوند به بیرون رفت.


دقیقه 48: موقعیت تک به تک بازیکن الهلال با بیرانوند تبدیل به گل برای الهلال شد؛ اما کمک داور اول بازی آفساید را به درستی اعلام کرد.


دقیقه 49: پرتاب بلند اوت از سوی وحید امیری توسط بازیکنان الهلال دور شد. در ادامه موقعیت دیگری برای طارمی به وجود آمد اما او قدر این توپ را ندانست.

 

دقیقه 54: حرکت انفرادی و بی هدف طارمی و پاس ندادن او باعث شد تا موقعیت خوب پرسپولیس از دست برود.


دقیقه 55: بازیکنان الهلال در موقعیت خوبی صاحب توپ شدند اما این توپ بعد از برخورد به بازیکنان پرسپولیس به کرنر رفت.


دقیقه 61: برگشت توپ پرتابی اوت پشت محوطه جریمه به محسن مسلمان رسید که ضربه سرضرب این بازیکن راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 64: شوت راه دور رامین رضاییان با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.


شرح گل-دقیقه 68/ پرسپولیس یک الهلال 0: (محسن مسلمان): سرخپوشان به خوبی توانستند از توپ برگشتی سود ببرند و این محسن مسلمان بود که با شوت زمینی خود دروازه بان الهلال را تسلیم کرد.


دقیقه 73: ارسال پشت محوطه جریمه برای الهلالی ها شانس مناسبی نصیب آبی پوشان کرد که البته با ضربه ای از سوی مهاجم حریف همراه نشد تا همچنان نتیجه به سود پرسپولیس در جریان باشد.

 شرح گل-دقیقه 82/ پرسپولیس یک الهلال یک: (کارلوس اردواردو): ارسال کرنر برای الهلالی ها با ضربه سر مهاجم خطرناک این تیم در تیر اول گل تساوی را برای آبی پوشان ثبت کرد.
 
دقیقه 82: توپ داخل محوطه برای شهرانی با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ با دفع بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه 85: ارسال مسلمان با ضربه ناقص سیدجلال حسینی با اشتباه دروازه بان همراه شد که توپ راهی کرنر شد.

پرسپولیس تهران یک - الهلال عربستان یک/ گل مسلمان تا شکفتن هشت دقیقه کم آورد+جدول
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
برد قاطع پرسپولیس در این بازی ، کمترین حق آنان است
لطفاً از مسئولین فدراسیون فوتبال سوال کنید دلیل انتخاب عمان برای بازی بین تیمهای ایرانی و عربستانی چه بوده است؟ آیا بهتر نبود به جای عمان کشور همزبان یعنی تاجیکستان و یا کشور همسایه شمالی یعنی ترکمنستان را انتخاب می کردند؟ اگر به تعداد تماشاچیان عربستانی حاضر در استادیودم در بازی پرسپولیس نگاه کنید متوجه این سوال خواهید شد.
آفرین بر نماینده کشورمان و لیگ خلیج پارس
ای ول پرسپولیس
ای ول پرسپولیس
کاش تا کی روش مربی تیم ملی است مقابل سعودی ها قرار میگرفتیم تا ادبشان کنیم.ترسم زمانی با عربستان همگروه شویم که کی روش را نداشته باشیم
پرسپولیس قهرماتن ایران وآسیا خواهدشد
داشتیم میبردیما اه
این آقای ماهینی مگر با بقیه ناهار نخورده؟ چرا بقیه مسموم نشدن و ایشان مسموم شده؟ اگر هم غذای جدایی خورده سرپرست پرسپولیس پس اونجا چکار میکنه؟ چرا نباید مواظب تیم باشه که هر کی هر چیزی نخوره؟ ما تا کی باید تاوان بی فکری بازیکنا رو بدیم اون از خطای بی مورد کامیابی نیا تو بازی تراکتور و محرومیت، اون از جنجال بی مورد سید جلال تو بازی استقلال، این از مسمومیت طارمی، اونم از دریبل بی مورد محرمی.
تازه علاوه بر همه این موارد ما طارمی رو داریم که به تنهایی در هر بازی قادره 10 تا فرصت مسلم رو هدر بده
خدا لعنت کنه کسانی روکه باعث شدن در زمین بی طرف بازی کنیم
هیچ احساسی نسبت به پرسپولیس ندارم حتی جلوی عربستانی ها وقتی که اونها خودشون از تیم ملی کشورشون بالاتر بدونند ، بگذار تو همون جزیره پرسپولیس بمانند و خودشون را با ایران قاطی نکنند!!!!
طرفدار هیچ تیمی هم نیستم که بگویید کیسه کشم و یا تبریزی و اصفهانی!!!!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
برو بمیر با این نظرت.. الان اینا نمایندگان ایران هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
شما کلا به فوتبال احساس نداری عزیزم. برو احساساتتو عمل کن
بازی در ازبکستان بهتر بود
کیروش بعد از5بازی تیم ملی را در صدر نگه داشته جایگاه تیم برانکو بعد از5بازی احتمالا دیدنیه با این بازی
پر افتخار غرب آسیا؟ پرسپولیس؟ خخخخ
حتماً شوخی میکنی؟
چند تا از افتخارات برون مرزی این تیم پرافتخار رو لطفا ذکر فرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
قهرمانی در جام در جام اسیا نایب قهرمانی در جام در جام اسیا سومی در لیگ قهرمانان اسیا و صد البته پر افتخارترین تیم لیگ ایران
انشاء الله بازي بعدي صعود تيم پرسپوليس در جدول باشيم
سلام
پس جدول کو ؟؟
به عنوان یک استقلالی ازاین که پرسپولیس گل تساوی راخوردناراحت شدم به امیدموفقیت تیمهای ایرانی درآسیا.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار