بازدید 1645
حجت‌الاسلام ابراهیمی:

انسجام طیف‌های مختلف انقلابی در تاریخ انقلاب بی‌سابقه است

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: اقدام «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» تاکنون در انقلاب اسلامی سابقه نداشته است که همه تشکل‌ها با یکدیگر منسجم شده و وحدت داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 21 February 2017
به گزارش فارس، حجت‌‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز ، با اشاره به اهمیت نشست نیروهای انقلاب در روز پنج‌شنبه پنجم اسفندماه اظهار داشت: اقدام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حرکت جدید، بدیع،‌ فراگیر و گسترده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: چنین اقدامی تاکنون در انقلاب اسلامی سابقه نداشته است که همه تشکل‌ها با یکدیگر منسجم شده و وحدت داشته باشند.

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک کار ارزشمندی است ابراز امیدواری کرد که در این نشست تصمیمات خوبی گرفته شود و نیروهای انقلاب به کاندیدایی برسند که بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند.

وی با تأکید بر اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب تا حدود زیادی مورد حمایت نیروهای انقلاب قرار گرفته است، افزود: در نشست روز پنج‌شنبه حدود دو هزار نفر از نیروهای انقلاب که شامل همه طیف‌ها و سلایق انقلابی هستند حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به این مشارکت گسترده در نشست جبهه مردمی خاطرنشان کرد: امیدواریم که این نشست پایه تشکیلاتی خوبی برای آینده نیروهای انقلاب باشد و دیگر هر روز دغدغه ایجاد وحدت نداشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل