بازدید 3093
لاریجانی در افتتحاحیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:

نگاه قانون اساسی ایران به وحدت مسلمانان‌و حمایت از مستضعفان/ قانون گذاری مجلس شورای اسلامی در جهت حمایت از فلسطین

رییس مجلس شورای اسلامی ابعاد ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۶۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 21 February 2017
علی لاریجانی ، رییس مجلس شورای اسلامی در افتتحاحیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: اصول سوم، یازدهم، چهاردم، یکصد و پنجاه و دو  و یکصد و پنجاه و چهار بر دو موضوع تلاش در جهت وحدت ملل اسلامی در همه ابعاد و حمایت بی دریغ از مستضعفان و دفاع از مبارزه حق طلبانه آنان تاکید دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شریف فلسطین در این عهد و زمانه سرآمد مظلومیت هستند، تصریح کرد:

از جانب دیگر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در اظهارات و وصیت نامه سیاسی خودبر لزوم مبارزه سیاسی با استکبار سفارش نموده اند و  مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق افکار بلند قانونی در جهت حمایت از فلسطین تصویب نمود.

وی گفت: میهمانان گرامی اینک در شرایطی قرارداریم که ملت عزیز فلسطین در مظلومیت مضاعف قرار گرفته و از طرفی رژیم صهیونیستی فشار خود را بر این ملت تجدید کرده است به طوری که برخلاف همه نظامات بشری و حتی معاهده های سست گذشته، کنیسه شهرک سازی در کرانه باختر و قدس را افزایش داده است.

دکتر لاریجانی تاکید کرد: از طرفی با نهایت پلیدی آشفتگی امنیت منطقه را دامن می زند تا جایی که با گستاخی از مساعدت به گروه های تروریستی خبر می دهند به این قصد که کشورهای اسلامی را دچار فرسایش درونی کند ومهم تر با انگیزه موذیانه دنبال رخنه در کشورهای منطقه هستند تا آنان جای دشمن اصلی را با دشمن موهوم و فرضی بدل کنند.

وی تاکید کرد: از طرف دیگر فضای تفرقه در منطقه را افزایش و فرصت تنفس شیطانی را کسب کند.

دکتر لاریجانی عنوان کرد: از این رو در چنین متن حساسی این همایش ظهور پیدا کرد که ماموریت سنگین بازآفرینی وفاق ملت مسلمان را با محوریت حمایت جدی از مردم عزیز فلسطین را عهده دار شود.

وی با بیان اینکه از خداوند متعال خواستار توفیق در این راه هستیم، گفت: از همه سروران به خصوص مهمانان فلسطینی و نیروهای مقاومت که دعوت مجلس شورای اسلامی را پذیرفته اند سپاسگزار و قدردان هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از محضر شریف حضرت امام خامنه ای دامه و برکاته تقاضا دارم با سخنرانی خویش آغازگر مبارک این همایش باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان