بازدید 2712

رسیدن به رشد و تولید واقعی با دست یافتن به استحکام اقتصادی

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه باید برای رسیدن به استحکام اقتصادی، اقتصادمقاومتی را تقویت و توسعه داد و به آنها عمل کرد،گفت:رسیدن به رشد واقعی و تولید ملی در سایه تکیه بر توانایی های جوانان کشور میسر خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 20 February 2017
عزت الله یوسفیان ملا درگفتگو با خبرگزاری خانه ملت،‌درباره اقدامات جهت دست یافتن به استحکام اقتصادی،با بیان اینکه طبق برنامه توسعه ای کشور‌ باید اتکا به نفت را در بودجه و اقتصاد کشور به حداقل های موجود برسانیم، تصریح کرد:مطمئنا نفت درسال های آینده برای اقتصادکشور فایده ای نخواهد داشت و نمی توان به آن تکیه کرد و باید به سمت تولید محوری و صادرات پیش برویم.

وی با تاکید براینکه باید برای رسیدن به استحکام اقتصادی،برنامه ریزی های صورت گرفته برای اقتصاد مقاومتی را تقویت و توسعه داد و به آنها عمل کرد، گفت:رسیدن به رشدواقعی و تولیدملی در سایه تکیه بر توانایی ها و استعداد های جوانان و مردم کشور میسر خواهد بود.

نماینده مردم آمل و لاریجان درمجلس بابیان اینکه باید نگاه به سمت گردشگری،‌صنایع مولد،بازارچه های مرزی،تولید و صادرات باشد، تا بتوانیم با رشد و تولید به جایگاه مناسبی در عرصه جهانی دست یابیم، اظهار داشت:با خوداتکایی اقتصادی به یک استحکام داخلی در موضوع اقتصاد دست خواهیم یافت و این اقدام مطمئنا اسباب تحکیم پایه های اقتصاد کشور و وابستگی به نفت و واردات خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از اینکه دولت ها طی سال های گذشته نتوانستند براساس برنامه توسعه به خوبی حرکت کنند و عدم اتکا به نفت را عملیاتی و اجرایی نمایند،‌ افزود:دراین سالها به دلیل رکود و عدم تولید مناسب حتی وابستگی به نفت بیشتر ازقبل هم شده است،‌چراکه گام مناسبی برای رشد به منظور رسیدن به تولید و اشتغالزایی صورت نگرفته است.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه باید نسبت به قدم گذاشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی جهت دست یافتن به استحکام داخلی اقتصادی اقدمات و برنامه های عملیاتی و اجرایی انجام داد تا بتوانیم به رشد واقعی در عرصه تولید و صادرات دست یابیم،‌گفت:باید از ظرفیت های فراوان موجود در کشور که در سراسر ایران اسلامی هم به طور گسترده پراکنده است، استفاده کرد و اجازه به هدر رفتن این ظرفیت ها و پتانسیل ها را ندهیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر