بازدید 2914

ورود مجلس به مشکلات مردم در پروازها

نماینده مردم مشهد درمجلس از سفر جمعی از اعضای کمیسیون اصل نودمجلس به این شهر برای بررسی مشکل بوجود آمده در فرودگاه شهید هاشمی نژاد و سرگردانی مردم خبرداد.
کد خبر: ۶۶۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ 20 February 2017
رضا شیران خراسانی درگفت‌وگو باخبرنگارخبرگزاری خانه‌ملت با بیان اینکه اعضای کمیسیون اصل نودمجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات مردم در فرودگاه مشهد و تاخیر بوجود آمده در پرواز آن ها  و سرگردانی و معطلی آن ها گفت:این سفر برای بررسی مشکل فرودگاهی پیش آمده  در تاریخ 29 و 30 بهمن و یکم اسفند ماه سال جاری انجام  می گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات درمجلس شورای اسلامی افزود:در این سفر بنده رضا شیران خراسانی،عضو کمیسیون اصل نود و محمدرضا امیرحسنخانی، نائب رئیس کمیسیون اصل نود فردا با حضور در استانداری خراسان رضوی جلسه ای برای بررسی مشکلات مردم در فرودگاه ها برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از همه مردمی که هر گونه شکایت یا سندی دال بر بی تدبیری مسئولان فرودگاهی کشور دارند، در خواست می کنیم شکایات خود را به نمابر دفتر نماینده مشهد دراین شهر به شماره 32250638-051و دفتر اینجانب در تهران به شماره نمابر 33127765-021 و همچنین دفتر خبرگزاری خانه مجلس شورای اسلامی (خانه ملت) به شماره نمابر 33503816 ارسال کنند تا هر چه سریع تر به این شکایات رسیدگی شود.

گفتنی است؛ پس از بارش چندساعته برف در روز پنجشنبه، پروازهای خروجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، به علت پوشیده شدن باند فرودگاه از برف یک شبانه روز لغو شد.لغو پروازها از همان ابتدا با اعتراض مردم به مدیریت فرودگاه همراه بود که از عدم پیش بینی مناسب برای برف روبی گله مند بودند. باتوجه به اینکه باند عبوری برای پرواز هواپیما آماده نبود، سوار شدن مسافران به هواپیما همراه شد با معطلی چندین ساعته بطوری که برخی از مسافران بیش از 5 ساعت در پرواز محبوس شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر