بازدید 5308
۱

رشد 15 واحدی آیفکس + نمودار

امروز دوشنبه 2 اسفندماه، بورس تهران روند روز گذشته را در پیش گرفت و با رشد 40 واحدی همراه شد؛ ازسوی دیگر آیفکس رشد قابل توجه 15 واحدی را در کارنامه خود به ثبت رساند.
کد خبر: ۶۶۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 20 February 2017
امروز دوشنبه 2 اسفندماه، بورس تهران روند روز گذشته را در پیش گرفت و با رشد 40 واحدی همراه شد؛ ازسوی دیگر آیفکس رشد قابل توجه 15 واحدی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

به گزارش تابناک اقتصادی، در ابتدای معاملات امروز، تشکیل صف خرید در شپنا پس از جابه‌جایی 17 میلیون سهم در قیمت 2642 ریال رقم خورد. معاملات گروه رایانه نیز در دامنه مثبت پیگیری شدند؛ مرقام در قیمت 6833 ریال 2.3 میلیون صف خرید داشت.

ازطرفی معاملات گروه ساختمانی در دامنه مثبت پیگیری شدند؛ حسیر با جابه‌جایی 1.6 میلیون سهم با رشد قیمتی در آستانه صف خرید در قیمت 3268 ریال قرار گرفت.

در گروه سرب و روی، زنگان با صف خرید، فزرین در صف خرید، کیمیا، فاسمین، فسرب، کاما و کروی مثبت، فرآور صف فروش جمع شد و در منفی 1 درصد پیگیری شد.

بیشترین تاثیر بر شاخص کل بورس را نماد شپنا با 52.94 واحد مثبت و فخوز با 39.34 واحد منفی به عهده داشتند. در فرابورس نیز زاگرس با 9.22 واحد مثبت و بکهنوج با 0.31 واحد منفی، بیشترین تاثیرگذاری را به خود اختصاص دادند.




سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رییس انجمن انبوه سازان استان تهران با اشاره به افزایش ۹.۹ درصدی قیمت مسکن در دی ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: این افزایش توسط بانک مرکزی اعلام شد عملا نشان دهنده این است که مسکن با کاهش قیمت مواجه بوده؛ چرا که از متوسط تورم در یک سال اخیر عقب تر بوده است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 درصد افزایش قیمت یعنی کاهش قیمت چون از تورم کمتر بوده ؟؟؟!!! پس درمورد بورس چه باید گفت که دی 92 شاخص کل 90 هزارواحد بوده وابتدای 95 هشتادودو هزارواحد بوده والان 77 هزار واحد هست ؟
ایکاش یک درصد سمپاشی هایی که درمورد مسکن انجام میشود ( توسط رسانه هایی ازقبیل روزنامه دنیای اقتصاد و باهدف القای عدم افزایش قیمت) کمی هم بیطرفانه به تحلیل دلایل وضعیت اسفبار بورس طی سه سال گذشته میپرداختند !!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر