بازدید 2265

انتقاد از تردد بی‌ضابطه موتوسواران پایتخت

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از تردد بی‌ضابطه موتورسواران پایتخت بر ضرورت تدوین طرح جامع ساماندهی موتورسواران از سوی وزارت کشور، پلیس راهور و شهرداری تاکید کرد.
کد خبر: ۶۶۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 20 February 2017
علی کرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از تردد غیرقانونی و بی ضابطه موتورسیکلت سواران پایتخت انتقاد کرد وگفت: در پایتخت نسبت به دیگر استان‌های کشور بیشتر با این معضل روبرو هستیم؛ تخلفات راکبان موتورسیکلت به نحوی است که به طور مداوم شاهد حرکات نمایشی، رعایت نکردن حق تقدم، سبقت های خطرناک، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تضییع حقوق عابران، عبور از چراخ قرمز و رانندگی با سرعت بالا هستیم.

 تاکید بر لزوم تدوین طرح جامع ساماندهی موتوسواران

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موتورسیکلت سواران پایتخت با انجام سبقت‌های خطرناک و حرکات نمایشی سلامت خود و دیگران را به خطر می اندازند بر لزوم تدوین طرح جامع ساماندهی موتوسواران از سوی نیروی انتظامی، وزارت کشور، پلیس راهور و شهرداری تاکید کرد و یادآور شد: در جهت کاهش تصادفات بهتر است دستگاه‌ها با همکاری هماهنگ نسبت به تدوین طرح ساماندهی موتوسواران اقدام کنند.

 

بسیاری از حوادث دلخراش رانندگی را راکبان متخلف رقم می زنند

 وی با یادآوری اینکه بسیاری از حوادث دلخراش رانندگی را راکبان متخلف رقم می‌زنند، افزود: متاسفانه بخشی از تلفات حوادث رانندگی در هر سال مربوط به موتوسیکلت سواران است این در حالی است که راکبان موتوسوار قوانین راهنمایی و رانندگی و الزامات ایمنی را به هیچ وجه رعایت نمی‌کنند و در تمامی نقاط حتی در پیاده روها شاهد تردد آنها هستیم به گونه ای که این موضوع خشم عابران را برانگیخته است.

نماینده مردم  خاش در مجلس دهم، ادامه داد: علاوه بر این صدای ناهنجار و همچنین بوق های ممتد و حرکات زیگزالی راکبان موتوسوار موجبات سلب آسایش مردم را فراهم نموده است.

 

باید مسیرهای مشخصی  برای تردد راکبان موتوسوار پایتخت درنظر گرفته شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، خواستار ساماندهی هرچه سریع تر موتورسواران پایتخت شد و گفت: از آنجایی که موتور وسیله امرار معاش برخی افراد است بنابراین نمی توان آنها را جمع آوری کرد از این رو باید مسیرهای مشخصی برای تردد و همچنین جرائم سنگینی را برای راکبان موتورسواری که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند در نظر گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر