بازدید 2993

گزارش واشنگتن پست درباره شانس روحانی در انتخابات

یک روزنامه آمریکایی نوشت که دردسرهای روحانی از زمانی آغاز شد که وعده‌های او برای تقویت سرمایه‌گذاری و کاهش فقر پس از برجام، محقق نشد. اما هنوز هم ممکن است ایرانی‌ها از روحانی حمایت کنند، بستگی دارد که عملکرد کاخ سفید پس از این چقدر خصمانه باشد.
کد خبر: ۶۶۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 19 February 2017
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی نوشت: با توجه به افزایش تنش ها میان ایران و آمریکا، انتقادات از رئیس جمهور ایران نیز افزایش یافته است.

این روزنامه افزود: ابتدا قانون منع ورود اتباع برخی از کشورها از جمله ایران به آمریکا، پاسخ صریح و محکمی را از جانب روحانی در پی نداشت و بعد از آن نیز تهدید ایران بها خاطر آزمایش موشکی ایران موجب شد تا برخی از منتقدان داخلی، روحانی را به خاطر دیپلماسی نرم خود مورد نقد قرار دهند.

واشنگتن پست افزود: افزایش تنش ها میان ایران و آمریکا موجب زیر سوال رفتن برخی از اقدامات روحانی از جمله وعده های وی برای رفع انزوای غرب شده است.

تنش‌ها میان ایران و آمریکا، روحانی را که در آستانه انتخابات است، به خطر انداخته و رویکرد مذاکره محور او را زیر سوال برده است.

دردسرهای روحانی از زمانی آغاز شد که وعده‌های او برای تقویت سرمایه‌گذاری و کاهش فقر پس از برجام، محقق نشد. اما هنوز هم ممکن است ایرانی‌ها از روحانی حمایت کنند، بستگی دارد که عملکرد کاخ سفید پس از این چقدر خصمانه باشد.

 این روزنامه افزود: طبق نظرسنجی اخیری که دانشگاه میرلند آن را منتشر کرده است اکثریت مردم ایران بر این باروند که ایران به وعده هایی که غرب در برجام به آنها داده است، دست پیدا نکرده است و شرایط زندگی مردم نیز بهتر نشده است
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل