بازدید 1859
میرزایی نیکو:

شوراها از مسائل سیاسی فاصله بگیرند

یک عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با تاکید بر ضرورت توجه به تخصص‌های لازم در انتخابات شورای شهر گفت که شوراها باید از مسائل سیاسی فاصله بگیرند.
کد خبر: ۶۶۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 19 February 2017

به گزارش ایسنا، قاسم میرزایی نیکو  ، اظهار کرد: پیش از هر چیز باید تحزب در کشور شکل بگیرد چرا که در این صورت فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی شکل قانونی به خود خواهد گرفت. ما باید احزاب را به ویژه آنهایی که پرطرفدار هستند و پشتیبان دارند به رسمیت بشناسیم.

وی افزود: مهمترین کار در انتخابات شوراها این است که ببینیم برای هر شهر و روستا چه معضلاتی وجود دارد و چه کسانی می توانند این معضلات را حل کنند و بعد به دنبال تخصص‌های لازم بگردیم. ممکن است برای حل مشکل شهر یا روستایی یک هنرمند یا یک ورزشکار کفایت نکند و یا در جایی دیگر نیاز به چنین افرادی وجود داشته باشد.

نماینده مردم دماوند در مجلس با تاکید بر اینکه «شوراهای شهر باید از مسائل سیاسی دور شوند» تصریح کرد: متاسفانه تا حالا شوراها پایگاه سیاسی بودند و هر کس شهردار شده، رئیس جمهور یا کاندیدای ریاست جمهوری شده و یا به یک چهره سیاسی مبدل شده است.

میرزایی نیکو در پایان اضافه کرد: کسانی که می‌خواهند کار سیاسی کنند می‌توانند در انتخابات‌های دیگر شرکت کنند و شوراها را برای متخصصان این عرصه خالی بگذارند، که در این صورت کار مردم هم روی زمین نخواهد ماند
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان