بازدید 14603
۶
خبر

نام دو فوتبالیست دوپینگی لیگ برترایران چیست؟

نمونه دو فوتبالیست لیگ برتری از طرف آزمایشگاه کلن آلمان مثبت اعلام شد که به دنبال این موضوع پروسه رسیدگی به تخلف این دو بازیکن آغاز و آنها از شرکت در هر مسابقه ای معلق شدند.
کد خبر: ۶۶۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 16 February 2017
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) از مثبت شدن تست دوپینگ دو بازیکن لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری – تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی گفت: نمونه دو فوتبالیست لیگ برتری از طرف آزمایشگاه کلن آلمان مثبت اعلام شد که به دنبال این موضوع پروسه رسیدگی به تخلف این دو بازیکن آغاز و آنها از شرکت در هر مسابقه ای معلق شدند.

وی در پاسخ به اینکه نام این دو بازیکن چیست؟ افزود: از این دو بازیکن در هفته های گذشته نمونه گیری شده بود و نام آنها پس از طی شدن کامل پروسه قانونی صدور رای، اعلام خواهد شد. دکتر نوروزی از رسانه ها خواست که از هرگونه گمانه زنی در ابن رابطه خودداری کرده و اجازه دهند روند رسیدگی به این تخلف در فضایی آرام انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ف ک و ف ک هستند!
استقلالی هستند مثل فرهادمجیدی
حالا مگر چی شده؟بجای اینکه این را بخوره اون خورد.
هرگاه نجومی بگیران مشخص شدن آنها هم مشخص می شوند.
قطعا اسامي اين بازيكنان خاطي، تركيبي از حروف الفبااعلام خواهد شد
این تیترتون ناجوانمردانه و فریب است. طوری تیتر زدین که خواننده ترغیب بشه به خوندن خبرتون، چون فکر می کنه میخواین اسمشونو بگین. متاسفم براتون!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار