چهارصد و هشتاد و سومین «به اضافه تابناک»؛

روایت ناطق نوری از دو ساعتی که امام خمینی از نظرها پنهان شد؛ کجا رفته بود؟ / اگر ترامپ برکنار شود، چه کسی کاخ سفید را اداره می کند؟ / حرف های تلخ رامبد جوان درباره حواشی اش با نگار جواهریان

کد خبر: ۶۶۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 15 February 2017
روایت ناطق نوری از دو ساعتی که امام خمینی از نظرها پنهان شد؛ کجا رفته بود؟ / اگر ترامپ برکنار شود، چه کسی کاخ سفید را اداره می کند؟ / حرف های رامبد جوان درباره حواشی اش با نگار جواهریان
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای چهارصد و هشتاد و سومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می شود؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در چهارصد و هشتاد و سومین «به اضافه تابناک»: اگر ترامپ برکنار شود، چه کسی کاخ سفید را اداره می کند؟ / ترامپ برای ابراز نزدیکی به نتانیاهو از خانواده اش مایه گذاشت! / روایت ناطق نوری از دو ساعتی که امام خمینی از نظرها پنهان شد؛ کجا رفته بود؟ / حرف های تلخ رامبد جوان درباره حواشی اش با نگار جواهریان
روایت ناطق نوری از دو ساعتی که امام خمینی از نظرها پنهان شد؛ کجا رفته بود؟ / اگر ترامپ برکنار شود، چه کسی کاخ سفید را اداره می کند؟ / حرف های رامبد جوان درباره حواشی اش با نگار جواهریان
  
ویدیو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.
 
تعداد بازدید : 51415
بازدید 47273
ترامپ برای ابراز نزدیکی به نتانیاهو از خانواده اش مایه گذاشت، از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است. «به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می شود.
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط