بازدید 25148
بسته خبری «تابناک»؛

نظر معاون رئیس جمهور درباره رابطه اصلاح طلبان با رهبر انقلاب/ دو شرط ایران برای حضور در مراسم حج/ واکنش پرستویی به موفقیت کلهر/ نامزد نهایی اصولگرایان را چه کسی انتخاب می کند؟/ خدای دروغین دستگیر شد!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«تنبیه دانش آموز رودباری پای وزیر را به مجلس باز کرد»،«آب پاکی پلی‌اکریل روی دست کارگران»،«زمزمه کاندیداتوری علی مطهری در انتخابات»،«واکنش وزارت خارجه به حواشی خانه سفیر سوئد»و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۶۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 13 February 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دو شرط ایران برای حضور در مراسم حج

سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به مذاکرات ایران و عربستان برای برنامه ریزی مراسم حج اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دو شرط برای حضور در مراسم حج دارد که محور مذاکرات 5 اسفند ما با دولت آل سعود حول همین دو شرط می چرخد. نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی عنوان کرد: امنیت جانی حجاج ما تامین شود چرا که خسارت های زیادی دادیم چند صد نفر از مسلمانان در مراسم منا و سوء مدیریت عربستانی ها جان خود را از دست داده اند و نمی خواهیم این تجربه تلخ بار دیگر برای شهروندان ایرانی تکرار شود. وی گفت: همچنین باید حیثیت اجتماعی و شخصیت حجاج ایرانی در خاک عربستان حفظ شود، همان طور که می دانید اتفاق تلخی برای دو نوجوان ایران در فرودگاه جده رخ داده است که این نگرانی وجود دارد چنین اتفاقاتی مجدد تکرار شود به این حساب در مذاکرات 5 اسفند باید این موضوعات مطرح عنوان شود. عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این وجود اگر دولت عربستان دو شرط حفظ امنیت و تامین حیثیت اجتماعی حجاج ایرانی را بپذیرد جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد که برای مراسم حج سال آینده، اقدام کند در غیر اینصورت مجدد از اعزام حجاج به عربستان خود داری خواهیم کرد.


تنبیه دانش آموز رودباری پای وزیر را به مجلس باز کرد

مهدی زاهدی به دنبال تنبیه بدنی غیرمتعارف دانش‌آموز شهرستان رودبار استان کرمان توسط معلمش، از برگزاری جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش درصبح امروز (25 بهمن ماه) خبر داد و گفت: اگر چه در جلسه امروز در مورد موضوعات متعددی با وزیر آموزش و پرورش صحبت شد اما تنبیه بدنی غیرمتعارف دانش‌آموز کرمانی نخستین موضوع مطروحه بود که در پی آن دانش‌آشتیانی از پیگیری علل این اتفاق و برخورد با معلم خاطی و حتی مسئولان بالادستی خبر داد، ضمن آنکه به گفته وی نسبت به معالجه دانش‌آموز آسیب دیده و پرداخت دیه به آن اقدام شده است. خانه ملت این خبر را منتشر کرد.


تلفیق، ایرادات مجمع تشخیص را فاقد وجاهت می‌داند

غلامرضا تاجگردون با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: دیروز کمیسیون تلفیق برنامه ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام را بررسی کرد و ورود به بررسی ایرادات مجمع را فاقد وجاهت دانست و به نظر من تشخیص درستی است. حدود دو سه سال پیش همین بحث پیش آمد. لذا ارسال صرفا نقطه نظرات مجمع به مجلس کفایت نمی‌کند و مسیر قانون می‌بایستی طی شود و حدود اختیارات مجلس و شورا رعایت شود، ‌لذا تصمیم کمیسیون صحیح بوده و ضرورت دارد نمایندگان از این موضع دفاع کنند.


استیضاح کننده های آخوندی آبستراکسیون کردند

فرج‌الله رجبی گفت: در نشست روز گذشته کمیسیون عمران سوالات اول، دوم و سوم مطرح شد و آخوندی مشغول توضیح درباره زیرساخت‌های ریلی و برنامه‌های توسعه‌ای این وزارتخانه بود که یکی از متقاضیان با طرح یک سوال بی‌جا و بی‌مورد درباره فقدان آسفالت راه‌های روستایی در جنوب استان کرمان فضایی را به وجود آورد که بعد از آن هفت استیضاح کننده جلسه را ترک کردند. وی یادآور شد: این هفت نفر در حالی که هیچ بحثی نبود و جلسه روال عادی خود را داشت، بدون اقامه دلیل خاصی یک باره به صورت همزمان تصمیم به ترک جلسه گرفتند و اصلا به صحبت‌های وزیر گوش نکردند، گویا بنا و قرار آقایان از ابتدای جلسه همین بود. این در حالی بود که از حدود 80 نماینده متقاضی استیضاح حداکثر 10 نفر در جلسه حضور یافته بودند که هفت نفر از آنان نیز جلسه را ترک کردند و سه نماینده باقی مانده نیز سوالات دیگری به جز سوالات سیزده‌گانه در دستور داشتند. ایسنا، این خبر را منتشر کرد.


آب پاکی پلی‌اکریل روی دست کارگران

هیئت اجرایی کارخانه پلی‌اکریل ایران در نامه‌ای از کارگران این کارخانه خواست تا پایان بهمن‌ماه نسبت به معرفی خود به بیمه بیکاری اقدام کنند.براساس نامه روز گذشته هیئت اجرایی کارخانه پلی اکریل کارگران این کارخانه باید هرچه زودتر نسبت به معرفی خود برای استفاده از بیمه بیکاری اقدام کنند.در این نامه آمده است: «با توجه به زمان 3 ماهه مورد نیاز برای تامین AN در حالت عادی حداقل تا 3 ماه دیگر هیچگونه راه اندازی در واحدهای اکریلیک وجود نخواهد داشت.طبق مصوبه شورای تامین استان افرادی که حداکثر تا پایان بهمن‌ماه نسبت به معرفی خود به بیمه بیکاری اقدام نمایند تامین اجتماعی حداکثر تا 15 روز نسبت به برقراری حقوق بیمه بیکاری افراد اقدام نماید.کلیه پرسنل که تمایل دارند 10 اسفند 95 از مزایای بیمه بیکاری استفاده نمایند حداکثر تا پایان ساعت اداری 26 بهمن 95 به مدیران بخش‌ها اعلام آمادگی کنند.» تسنیم این خبر را منتشر کرد.


نظر معاون رئیس جمهور درباره رابطه اصلاح طلبان با رهبر انقلاب

حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز، گفت: افزایش رابطه اصلاح‌طلبان با رهبری نظام یک ضرورت است، این رابطه در حد بایسته و شایسته نیست و حتما باید یک ساز و کاری درون جبهه اصلاحات تعیین شود. این ارتباط می‌تواند به طرق گوناگون باشد، هم بزرگان اصلاحات باید ارتباط داشته باشند و مسائل را منتقل کنند و هم از طریق نامه و مکاتبه این ارتباط حفظ شود. به هر حال یک جریان سیاسی که حداقل نصف جمعیت ایران را در بر می گیرد و یا نصف جمعیت فعال سیاسی کشور را شامل می‌شود نمی‌تواند از کانون هدایت و رهبری نظام دور باشد. بنابراین من هم بر این مسئله تاکید می‌کنم. مهر این خبر را منتشر کرد.


انصاری ضربه مغزی خفیف شده است!

با اعلام برانکو ایوانکوویچ،محمد انصاری به دلیل اصابت سنگی به سرش پس از بازی پرسپولیس مقابل استقلال، دچار ضربه مغزی خفیف شده است.سرمربی پرسپولیس خبر داد که انصاری به احتمال 99 درصد نمی تواند سرخپوشان را مقابل سپاهان همراهی کند. رویداد این خبر را منتشر کرد.


زمزمه کاندیداتوری علی مطهری در انتخابات

اشرفی اصفهانی گفت: زمزمه هایی درباره علی مطهری می شنوم. آقای مطهری دوست ما است اما با بودن آقای روحانی مصلحت نیست بیاید، شاید هم خودش نیاید. درباره آقای پزشکیان من چیزی نشنیدم. شاید فردا امثال ما نیز به میدان بیاییم اما به این معنا نیست که تا آخر در میدان باشیم. شاید بخواهند بیایند تنور انتخابات را گرم کنند بعد به نفع آقای روحانی کنار بروند تا کفه ترازو سنگین تر شود. آقای هاشمی رفسنجانی را ردصلاحیت کردند چه تأثیری داشت جز آنکه محبوبیتش نزد مردم چند برابر شد و عدم صلاحیت آقای دکتر روحانی کاری دور از عقل و خرد و غیر قابل تصور است. خبر آنلان این خبر را منتشر کرد.


روایت خواندنی رهبر انقلاب از اعتراض اروپایی‌ها

کانال تلگرامی KHAMENEI.IR بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب را تحت عنوان ماجرای پشیمانی سفرای برخی کشورها از اعتراض به حکم امام برای سلمان رشدی منتشر کرد.

ر این متن تلگرامی به نقل از رهبر معظم انقلاب آمده است؛

اصولى را که جمهورى اسلامى با آنها معروف شده، با سربلندى نگه دارید، نه با خجالت. با سربلندى! و این است که کوبنده است.امام، سلمان رشدى را مهدورالدم. در دنیا غوغا شد. یادتان هست؟ ...بنده، همان وقتها سفرى به یکى دو کشور اروپایى داشتم ...بنا کردند از اطراف خدشه کردن: «چطور شما چنین حکمى کردید!؟ چطور شما دخالت مى‌کنید!؟»قرص و محکم ایستادم و گفتم: «امام تیرى شلیک کرده‌اند و این تیر همین‌طور مى‌رود. خوب هم هدف‌گیرى کرده‌اند و تا به هدف نخورد، نمى‌افتد.» الان هم همین را مى‌گویم. معتقدم این تیر، روزى به هدف خواهد خورد.الحمدلله، چند صباحى بیشتر نگذشت که همان‌هایى که با اخم، سفیرها را برده بودند، یکى‌یکى آمدند و گفتند «آقا، ببخشید! اشتباه شده است.» آن وقت یکى‌یکى، سفیرها را برگرداندند... قضیه چنین است. اصول ما اینهاست.


جریان‌های سیاسی نباید ائتلاف کنند

مشاور رهبری در مورد ضرورت آشتی و اتحاد ملی گفت: اکنون بین مردم اتحاد وجود دارد و بین گروه‌های سیاسی نباید ائتلاف باشد. گروه‌های سیاسی محل بحث است.سردارحسن فیروزآبادی در مورد ضرورت وجود اتحاد ملی و آشتی ملی گفت: به نظر من الان هم اتحاد ملی و آشتی ملی وجود دارد و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه همین مساله بود.وی افزود: بین جریان‌های سیاسی نباید ائتلاف شود، جریان‌های سیاسی محل مباحثه است باید باهم بحث کنند تا بهترین حرف از دل این بحث‌ها بیرون بیاید. اگر بخواهند همه یک حرف بزنند و همه آن را تایید کنند، فضا مانند مرداب می‌شود که مرداب به دلیل سکون می‌ کند.


نمی‌توان با "تفکر التماسی" منافع ملی را حفظ کرد

سعید جلیلی در مراسم "راه روشن، انقلابی‌گری و آرمان‌خواهی" که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه هدف انقلاب تغییر در رویکرد نظام پهلوی بود، اظهار داشت: هدف امام راحل تغییر مبنایی بوده و امروز مطالبات زیادی درباره فسادها و منافات داشتن آن‌ها با بطن انقلاب مطرح است.وی بابیان اینکه باید فرقی بین انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های دنیا وجود داشته باشد، افزود: عدم شفافیت‌ها در نظامات جهانی و فسادها وجود دارد ولی آیا ما به حداقل آرمان‌های انقلاب رسیده ایم؟عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: وجه تمایز انقلاب با نظام‌های دیگر مردمی‌بودن است و کارگزاران نظام باید خودشان نخستین کسی باشند که در مبارزه با فساد قدم پیش می‌گذارند.وی یکی از انحرافات جامعه را کاهش دیدها دانست و گفت: تفکر و نگاه‌ها امروزه به‌جایی رسیده که آب خوردن هم وابسته به یکی دیگر است و در این شرایط نمی‌توان با تفکر التماسی منافع ملی را حفظ کرد.


"بحران معلم" در آموزش و پرورش

فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه 25 بهمن) در سی و چهارمین نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران، با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش، اظهار داشت: علیرغم همه تاکیدات در توجه بیشتر به آموزش و پرورش، اما در عمل اتفاقی نیفتاده است.وی افزود: بودجه آموزش و پرورش 32 هزار میلیارد تومان است، اما 99 درصد از این بودجه مربوط به حقوق کارکنان است، بنابراین وزارت آموزش و پرورش با یک درصد اداره می‌شود.دبیرکل مجمع فرهنگیان انقلاب اسلامی با طرح این سوال که چگونه یک وزارتخانه بزرگی مثل وزارت آموزش و پرورش می‌تواند با یک درصد از بودجه خود را اداره کند و چرا کسی به فکر مشکلات این مجموعه نیست؟ گفت: تا سال 1400، 320 هزار معلم بازنشسته می‌شوند و این در حالی‌ است که دانشگاه فرهنگیان سالیانه فقط 10 هزار معلم را استخدام می‌کند که این مسئله می‌تواند وزارت آموزش و پرورش را با یک بحران مواجه کند.


واکنش پرستویی به موفقیت کلهر

پرویز پرستویی، موفقیت کیهان کلهر در جایزه گرمی را در صفحه اینستاگرام خود تبریک گفت.این بازیگر نوشت:

آقای کیهان کلهر

هنرمد عزیزو فرهیخته، موفقیت شمارو درخصوص جایزه پنجاه و نهمین مراسم گرمی، اول بخودتون و بعد جامعه موسیقی ایران زمین تبریگ میگویم.سپاس از شما و یارانتون که همچنان با قدرت تمام و نوآوری موسیقی سنتی ایران حفظ کرده‌اید به وجودتان افتخار میکنم. الحق که عاشقانه مینوازید. درود بی پایان بر شما.»


واکنش وزارت خارجه به حواشی خانه سفیر سوئد

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص سفر نخست وزیر سوئد توضیحاتی را ارائه کرد. سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه به جز چند توافق بین بخش‌های خصوصی ایران و سوئد، هیچ سند یا قرارداد رسمی بین دو کشور یا مقامات در اقامتگاه سفیر سوئد امضا نشد، گفت: تمام قراردادها و یادداشت‌ تفاهم‌های رسمی شنبه در سعدآباد امضا شد.


نامزد نهایی اصولگرایان را چه کسی انتخاب می کند؟

محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام رهبری در نشست خبری صبح امروز که در محل خبرگزاری مهر برگزار شد گفت؛ احزاب جبهه پیروان به حزب جبهه مردمی نیروهای انقلاب پیوسته‌اند و به همین دلیل دیروز جبهه پیروان خط امام و رهبری طی اطلاعیه‌ای حمایت رسمی خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام کرد و همان‌طور که قبلاً نیز گفته است کاندیدای نهایی جبهه پیروان همان کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب خواهد بود.


پشت پرده کارشکنی قطری‌ها‌ در پرونده دژآگه

باشگاه العربی قطر اشکان دژآگه را به تنگ آورد. این باشگاه قطری پس از جدایی او دست به اقدام عجیبی زد. آنها به هر شکل ممکن در تلاش هستند تا نگذارند اشکان برای ولفسبورگ بازی کند. مشکل هم از زمانی آغاز شد که باشگاه تلاش کرد دژآگه را نگه دارد ولی او گفت نمی‌ماند که نمی‌ماند. اشکان قصد داشت به فوتبال اروپا بازگردد و این مسئله به مذاق سران العربی خوش نیامد ولی مشکل چه بود؟روزنامه خبرورزشی نوشت: «آیا فقط بحث این بود که اشکان در نیم‌فصل دوم در العربی بماند و به این تیم کمک کند؟ پاسخ منفی است. پشت پرده این مخالفت و کارشکنی‌ها، مسئولان فدراسیون فوتبال قطر حضور دارند. آنها می‌خواهند در آستانه بازی برگشت مقدماتی جام جهانی‌ در دوحه به کاپیتان اول ایران ضربه بزنند.اشکان در بازی رفت ایران و قطر فوق‌‌العاده بازی کرد. این‌ قدر خوب بود که لج مسئولان باشگاه را درآورد. در جام ملت‌های استرالیا هم وقتی اشکان فوق‌‌العاده بازی می‌کرد، رسانه‌های قطری مطالب عجیبی منتشر می‌کردند. آنها می‌نوشتند دژآگه عمداً برای ایران خوب بازی می‌کند و برای العربی بد. این در حالی است که دژآگه در دو فصلی که برای این تیم توپ زد، همواره بازی‌های خوبی انجام می‌داد و جزو بهترین بازیکنان باشگاه بود. دژآگه همواره این رفتارها را جوسازی و فرافکنی می‌خواند و بی‌حاشیه به کارش ادامه می‌داد. وقتی در دیدار رفت ایران و قطر باز هم او ستاره بود و عملکرد فوق‌‌العاده‌ای داشت، قطری‌ها دست به اقدامات عجیب‌تری زدند. آنها تسویه‌حساب اشکان را نمی‌دادند و درست در روزهایی که او می‌گفت قصد بازگشت به فوتبال اروپا را دارد، پای‌شان را در یک کفش کرده بودند و می‌خواستند در قطر بماند. این اتفاق در شرایطی افتاد که پیش از آن، باشگاه العربی علاقه‌ای به حفظ اشکان نشان نمی‌داد.


اعترافات معاون احمدی‌نژاد درباره او و مشایی

«احمدزاده كرمانی»، رئیس میراث فرهنگی و استاندار فارس در دولت احمدی نژاد در گفت و گو با روزنامه قانون گفت؛ در دولت قبل، ضمن بیان اینکه "در دولت احمدی‌نژاد، نظریات و گفتمان برخی در مسیر سیاست‌های جمهوری اسلامی نبود"، اذعان می‌کند که «مشایی شخص نبود؛ یک گفتمان و یک تفکری بود که احمدی‌نژاد مؤمنانه به او ملتزم بود».


خدای دروغین دستگیر شد!

طبق گزارش‌های واصله به دادستانی پاکدشت اعلام شد که فردی با برگزاری کلاسهای آموزشی که با اعتقاد انحرافی همراه است، در سطح این شهرستان اقدام می‌کند.این موضوع بلافاصله در دستور کار مسئولان قضایی این شهرستان قرار گرفت و نهایتا با رصدهای امنیتی و انتظامی، این فرد که مدعی شده بود در شکل و شمایل حضرت موسی (ع) آمده است، دستگیر شد.تحقیقات اولیه خیلی زود از ادعاهای این فرد کذاب پرده برداشت و حاکی از آن بود که این فرد وقیحانه مدعی شده خداوند متعال است و در شکل و شمایل حضرت موسی (ع) به زمین آمده تا مشکلات در کشورهای مختلف را حل کند.علیشپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به تشریح جلسات بازپرسی پرداخت و گفت: این فرد ادعا کرده که عذاب سختی در انتظار همه کسانی است که از امر و دستورات من سرپیچی می‌کنند و همه باید از من اطاعت کنند، چنانچه از دستوراتم اطاعت نکنند دچار عذاب سختی خواهند شد.دادستان پاکدشت در رابطه با آخرین وضعیت پرونده این فرد خاطرنشان کرد: متهم با قرار قانونی بازداشت شده و اقدامات تحقیقاتی در حال انجام است.باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرده است.


چرا دولت بیش از ۱۰۲ بار از رسانه‌ها شکایت کرده؟

اخیراً برخی از سایت‌های خبری از میزان بالای شکایت دولت از رسانه‌ها خبر داده بودند، این در حالی است که رئیس‌جمهور و و برخی از وزرای دولت به‌خصوص وزیر فرهنگ ارشاد وقت و فعلی بارها از اعتقاد راسخ دولت به مقوله آزادی بیان و آزادی انتقاد از دولت سخن گفته بودند. وب‌سایت نسیم‌آنلاین نیز در یک گزارش تحلیلی به‌سراغ بعضی از مسئولان رسانه‌هایی رفته بود که دولت از آنان شکایت کرده بود. این گزارش اضافه کرده بود که دولت یازدهم و دستگاه‌ها و مجموعه‌های وابسته به آن تاکنون بیش از 102 بار از 12 رسانه شکایت کرده‌اند.خبرنگار تسنیم، از حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور در این زمینه سؤال کرد و گفت: علی‌رغم شعار دولت برای آزادی نقد، چرا این میزان شکایت از رسانه‌ها در دولت یازدهم بالاست؟ انصاری پاسخ داد:‌ «نه! اگر موردی پیش بیاید انجام می‌شود و مورد خاصی نیست».وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد تعداد شکایت‌ها بسیار بیشتر از آن‌چیزی است که ذیل شعارها و اعلام‌های مسئولان دولت انتظار می‌رفت، اظهار داشت:‌ خیر، این‌گونه نیست.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار