بازدید 1636

حکیمی‌پور:انتخابات شوراها دریچه مردم‌سالاری است

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: انتخابات شهر و روستا اهمیت ویژه‌ای دارد، شوراها دریچه مردم‌سالاری هستند.
کد خبر: ۶۶۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 11 February 2017
دبیرکل حزب اراده ملت گفت: انتخابات شهر و روستا اهمیت ویژه‌ای دارد، شوراها دریچه مردم‌سالاری هستند.

 به گزارش ایلنا، احمد حکیمی‌پور  درباره آخرین فعالیت حزب متبوعش گفت: ۷ بهمن هشتمین کنگره حزب اراده ملت برگزار شد و اعضای شورای سیاست‌گذرای و همچنین داوری انتخاب شدند.

او خاطرنشان کرد: انتخاب دبیرکل بر عهده کنگره نیست و این اعضای شورای سیاست‌گذاری هستند که وی را انتخاب می کنند، در همین راستا هم با اکثریت آرا این سمت مجددا بر عهده من گذاشته شد.

دبیر کل حزب اراده ملت ایران در ادامه با بیان اینکه با رأی اعضای شورای سیاست‌گذاری علی شفایی به عنوان قائم مقام دبیر کل انتخاب شد، عنوان کرد: در این جلسه علاوه بر انتخاب دبیر کل و قائم مقام حزب سایر رؤسای کمیته نیز تعیین شدند از جمله انتخابات، شورای سیاست‌گذاری،تشکیلات،آموزش، پژوهش و نشر، مدیریت شهری، زنان، مالی، مباحث بنیادی،  انتخاب شدند که البته کمیته‌های شعب ، فرهنگ ، اصناف و اقشار و سخن‌گو تعیین نشده‌اند که قرار شد در جلسه بعدی حزب انتخاب شوند.

حیکمی‌پور همچنین گفت: قانونی جدید در حزب تصویب شد که بر طبق  آن اعضای منتخب کنگره مدت زمان عضویتشان از ۲ به ۳ سال افزایش پیدا کرد.

او درباره سیاست‌های انتخاباتی حزب اراده ملت گفت: بنا است در دو بخش فعالیت‌های انتخاباتی خود را داشته باشیم، ریاست جمهوری و شوراهای شهر که تا حدودی نیز این سیاست‌هایشان روشن هستند.

حکیمی‌پور افزود: ما همچنان با حفظ اولویت و دغدغه‌هایی که مدنظرمان است از  تداوم دولت روحانی حمایت خواهیم کرد و هنگامی که او  مجددا برای دومین بار به ریاست‌جمهوری منصوب شود قطعا نکاتی که عموما مسائل اقتصادی است را به وی خواهیم گفت.

دبیر کل حزب اراده ملت درباره این فعالیت حزب در  انتخابات شوراهای شهر و روستا عنوان کرد: خط ما مشی و تعهدی است که در بین اصلاح‌طلبان قرار دارد و بنا داریم تجربه وحدتی که میان جریان اصلاحات زبانزد است ادامه دهیم.

او تاکید کرد: ما در جریان اصلاحات سعی داریم فعالیت‌های خود را حزب و نهاد محور کنیم و احزاب را محور فعالیت‌های سیاسی خودمان قرار دهیم که در حال بحث‌ و گفت‌وگو هستیم و امیدوارم به یک نقطه اشتراک برسیم.

دبیرکل حزب ارداه ملت خاطرنشان کرد:‌ قصد داریم تداوم تجربیات سال‌های ۹۲ و ۹۴  را به کار گیریم هدف ما حضور متحد در عرصه انتخابات شوراها است. حتی با نیروهای اعتدالی که حامی دولت هستند و در طیف اصلاح‌طلبان تعریف نمی‌شوند.

او در پایان با بیان اینکه حزب اراده ملت  به لحاظ فلسفه شکل گیری اهمیت ویژه‌ای برای شوراهای شهر و روستا قائل است گفت:  شوراها جایگاه و  اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد تقویت آن‌ را مهم می‌دانیم زیرا شوراها دریچه ورود به مردم‌سالاری  هستند، لذا با امکاناتی که در اختیار داریم سعی خواهیم کرد در دورترین نقطه کشور نیز مردم را ترغیب به حضور در انتخابات کنیم. 
منبع: ایلنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر