بازدید 2570

کشتی‌گیرنوجوان به زندگی بازگشت

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: ابوالفضل آرمیده با پیگیری مناسب روند درمانی‌اش، یکشنبه هفته آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.
کد خبر: ۶۶۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 09 February 2017
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: ابوالفضل آرمیده با پیگیری مناسب روند درمانی‌اش، یکشنبه هفته آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.
 
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، دکتر ملک‌محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اظهار داشت: خبر خوشی را برای اهالی ورزش دارم، خدا را شکر معجزه‌ای در حال وقوع است و ابوالفضل آرمیده به لطف خدا و دعای خیر مردم روز یکشنبه هفته آینده، از بیمارستان مرخص خواهد شد.
 
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی ادامه داد: لطف خداوند شامل حال همه ما و خانواده آرمیده شد و وی سلامتی خود را باز یافت.
 
وی تصریح کرد: در این بین نمی‌توان از زحمات بسیاری از عزیزان یاد نکرد. دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و رسول خادم رئیس  فدراسیون  کشتی درخصوص اسکان، پذیرش و اختصاص کادر درمانی توانمند برای ابوالفضل اقدامات لازم را انجام دادند.
 
پزشک تیم های ملی کشتی گفت: ما تاکنون خیلی واضح به بیماری آرمیده اشاره نمی کردیم اما باید بگویم که یکی از صعب‌العلاج ترین بیماری ها درمان شد. در حال حاضر هم گلبول‌های سفید به حد طبیعی برگشته و هم شرایط جسمی ابوالفضل به آن حدی که ما می خواستیم، رسیده است.
 
ملک‌محمدی در مورد نحوه درمان آرمیده خاطرنشان کرد:  چندین متخصص و فوق تخصص در کوچکترین مراحل درمانی نظر می دادند و باید از دکتر شاهی، مدیر گروه درمانی آنکولوژی بیمارستان ولیعصر (عج) مجتمع درمانی امام خمینی (ره) و تمامی پزشکان و پرستاران که شبانه روز وقت خود را برای این موضوع گذاشتند، قدردانی کنم.
 کشتی‌گیرنوجوان به زندگی بازگشت
وی ادامه داد: دکتر شاهی ابراز امیدواری کرده که آرمیده طی روزهای آینده به روند عادی زندگی و طی ماه های آینده نیز به تشک کشتی بازگردد.
 
ملک محمدی در پایان خاطرنشان کرد: باز هم باید از لطف تمامی کسانی که ما را در این راه همراهی کردند و این ورزشکار عزیزمان را تنها نگذاشتند، تشکر کرده و امیدوارم با عنایات ویژه خداوند متعال آرمیده بار دیگر بتواند در میادین بین المللی برای کشتی کشورمان افتخارآفرینی کند.
 
ابوالفضل آرمیده دارنده مدال برنز رقابت های کشتی آزاد نوجوانان آسیا در سال 2016، به دلیل بیماری از چند ماه پیش تا کنون در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بستری شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر