بازدید 7690
۴
در سیصد و شصت و سومین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

مسئول بی‌تدبیری‌های حوزه سلامت کشور کیست؟/ تلاش برای اشتغال کولبرهای مرزنشین/ «زایمان رُند» دغدغه این روزهای مادران ایرانی!

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون:گارانتی‌های پوشالی گوشی‌های هوشمند ؛ خرید و فروش نوزاد، معضلی که همچنان حل نشده ؛ پیشنهاد پورمختار برای اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیل‌های وکالت؛ را بشنوند.
کد خبر: ۶۶۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵ 02 February 2017
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در  سیصد و شست و سومین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

تلاش برای اشتغال کولبرهای مرزنشین   
گارانتی‌های پوشالی گوشی‌های هوشمند  
خرید و فروش نوزاد، معضلی که همچنان حل نشده
 پیشنهاد پورمختار برای اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیل‌های وکالت
«زایمان رُند» دغدغه این روزهای مادران ایرانی!
مسئول بی‌تدبیری‌های حوزه سلامت کشور کیست؟
تعداد بازدید : 62

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
همه!!!
یکی نیست از وزیر بهداشت بپرسه توی کدوم کشور دنیا یک پزشک متخصص می تونه بین ۵۰ تا ۹۰ برابر حداقل حقوق اون کشور فقط کارانه بگیره.
مسیول همه بی تدبیری ها امریکاست. مدیران داخلی وسیله این بی تدبیری ها هستند.
مخصوصا تصویری کردین که حجم اینترنت مردم بره حداقل یه نسخه صوتی بزارید اگه ریگی به کفش ندارید در ضمن سبک جدیداصلا هم قشنگ نیست
ساعت صفر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان