بازدید 10536
۳
در سیصد و پنجاه و دومین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

چند میلیون می‌گیری، نمیری؟/ خوراک زلزله‌های احتمالی در دست بسازبفروش‌ها/ سادگی مراسم ازدواج فرزندان رهبر انقلاب از زبان مداح اهل بیت/ بالاخره موتورسواری بانوان مجاز است یا ممنوع؟

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: گلایه مردم از وضعیت خانه‌های مسکن مهر پیشوای ورامین؛ کیک‌های چند ده میلیونی دست پخت جدید تجمل گرایی؛ را بشنوند.
کد خبر: ۶۵۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸ 17 January 2017
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در سیصد و پنجاه و دورمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

چند میلیون می‌گیری، نمیری؟
خوراک زلزله‌های احتمالی در دست بسازبفروش‌ها
سادگی مراسم ازدواج فرزندان رهبر انقلاب از زبان مداح اهل بیت
گلایه مردم از وضعیت خانه‌های مسکن مهر پیشوای ورامین
کیک‌های چند ده میلیونی دست پخت جدید تجمل گرایی
بالاخره موتورسواری بانوان مجاز است یا ممنوع؟

تعداد بازدید : 14


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
تجربه نشان داده نه اشرافی گری کمکی به مردم می کند و نه ساده زیستی بهتره هرکس در هر مسولیتی صادقانه خدمت کنه
برخورد با موتور سواری خانم ها بدلیل نداشتن گواهینامه کاری قانونی است و نحوه برخورد هم مشخص است صدور قبض جریمه بواسطه نداشتن گواهینامه و در صورت نداشتن پلاک و مخدوش بودن ان گسیل وسیله نقلیه به پارگنیگ میباشد و تفاوت است بین مسابقه موتور سواری در پیست تا رانندگی در سطح خیابان ؛حتی تردد برخی از موتور های مسابقه ای هم در سطح شهر بدلیل مختلف منجمله الودگی صوتی برای اقایان دارای گواهینامه هم ممنوع میباشد اما داخل پیست اشکالی ندارد لذا باید باور کنیم در شهر زندگی می کنیم بایستی به مقررات احترام بگذاریم واقدامات خلاف مقررات پرهیز نمائیم
علت تخریب ساختمان 20 یا 30 ساله ندادن مجوز برای اضافه اشکوب در مناطق میباشد. در هر دوره که تراکم تغییر میکند سعی در تخریب و تجمیع و بالا بردن ارتفاع ساختمان میکنند .روشی برای تقویت و اضافه اشکوب در طراحی ساختمان ها پیش بینی شود
ساعت صفر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار